top of page
חיפוש

להיכן זורמת האנרגיה שלך?

היוש מטופלות יקרות, נכון שבחודש האחרון היו פחות פרסומים בדף שלי, הפוסטים קצת מה שנקרא "התעכבו לי" האם העיכוב היה מכוון? להיכן זרמה האנרגיה שלי? ולאין שלך עוד יכולה לזרום? זוכרת? אנרגיה היא הכוח המניע אותך. כשיש לך אנרגיות את למעלה, כשיש פחות את למטה. וכבר אסביר לך איך להמשיך את זרימה האנרגיה הטובה ולעצור את הפחות טובה, כן פשוט להיפטר ממנה. ממש כך.

במידה ופספסת את הפוסט הקודם שלי אצרף לך הקישור👇


הכנתי עבורך סט של שאלות משיטת ה - nlp שיסייעו לך לעשות מעט סדר במחשבות שלך:

  • לאין נודדות המחשבות היומיומיות שלך?

  • היכן הן מתרכזות?

  • מה את חושבת שם?

  • מה את מרגישה שם?

  • עם מי את חושבת אותן?

  • והיכן את חושבת אותן

אחת מהנחות היסוד החשובות ב nlp היא

"שהאנרגיה זורמת לאין שתשומת הלב מתמקדת"

ומכאן אני קוראת לך לשים את מחשבותייך במקום הכי טוב שאפשר.


קישור לפוסט המלא👇


איך את עושה את זה?

התהליך שאציג בפנייך הינו תהליך רוחני משולב nlp ואני כבר יודעת שכשתתמידי בו תוכלי

בכל פעם שעולך בך מחשבה לא טובה, לשחרר אותה מעלייך. זה אפשרי עבורי ואני כבר יודעת שזה אפשרי גם עבורך. ומכאן שהחלטתי לכתוב עבורך את הטיפ הזה.

מחשבות הן חלק מהחיים שלנו, הן אינסופיות ומעסיקות אותנו בלי סוף. המחשבות שלך הן הסיפור שמתקיים בתוך הראש שלך. מה שאת אומרת לעצמך. כשאת אומרת לעצמך דברים מורידים אנרגטית התדר שלך יורד באופן אוטומטי למטה. לדוגמא: "אני לא אצליח בזה" "אין לי זמן לסיים את העבודה שלי בזמן" "אני גם ככה לא מצליחה אף פעם אז עכשיו אני אצליח" ועוד משפטים שמעייפים רק מלחשוב עליהם.

הפתרון שלך לכך הוא קל ופשוט, עד כדי כך שתאמיני שזה עובד.

כל פעם שעולה בך מחשבה מורידה פשוט החליפי אותה במחשבה טובה, כן כן פשוט כך.

בעזרת המחשבות הטובות שלך תוכלי לשנות את המציאות שלך ולהשיג את התוצאה הרצויה עבורך בכל תחום בחייך. לדוגמא: אני מצליחה בזה, השמיים הם לא הגבול עבורי", "יש לי את הזמן הדרוש לי לסיים את עבודתי בזמן ואני אצליח בכך" "אני תמיד מצליחה וגם עכשיו אעשה זאת" בעזרת המשפטים הללו שתוכלי לשלב אותם בכל תחום בחייך תוכלי להעלות את התדר שלך ולהתחבר לתדר של אנרגיה גבוהה והתדר הזה הוא כל שנדרש עבורך בכדי להצליח. כאן, את עוברת את המחסום שרק את שמה לעצמך בראש. ממש ככה. תאמרי לעצמך: "אני יכולה, אני מסוגלת, זה קטן עלי" עם המשפט הזה תתחילי את הבוקר שלך ותראי לאין היום שלך יוביל אותך.

בחודש האחרון הלכתי עם המשפט הזה, הצלחתי לסיים את עבודת ההגשה שלי בקורס מנחת nlp. הצלחתי להתמיד בפרוייקט התנדבותי שבקרוב ארחיב יותר לגביו וכן, במקביל ללימודים שלי בשבוע הבא אהייה גם מנטורית בקורס נוסף שייפתח. כך שאם אני יכולה אז גם את!

פשוט רכזי את האנרגיה שלך למקומות הנכונים והתחילי לקטוף את התוצאות שייחלת עבורן.


מתקשה עם התהליך? רוצה להתקדם? קחי את הנייד עכשיו ודברי איתי

נעים מאוד, אני שיר קר - nlp master trainer וקאוצ'רית אישית -

מובילה אנשים להצלחות ושינויים טובים בחיים - כי חיים רק פעם אחת אז בואי לחיות אותה טוב!

מטפלת בשיטת nlp ודימיון מודרך לשחרור קונפליקטים פנימיים וחיצוניים. לקשר טוב עם עצמך והסביבה. טיפול כזה, מועיל לך בכדי לקדם את עצמך בחיים. לתת לעצמך את השקט הנפשי שאת צריכה בימים אלה במיוחד. לפרוק את מה שאת צריכה, במקום הנכון לך במקום להתעצבן על הסביבה. פשוט להיות ברגיעה ושלווה, פשוט לראות את הדברים ממקום אחר. מקום טוב ובריא יותר עבורך.

אני פה בשבילך, קחי אחריות לחייך - דברי איתי🙌

כי מגיע לך כל הטוב הזה להשקיע בעצמך

*תוכלי לשלוח לי הודעה כאן https://wa.me/972526206662



להיכן זרמה האנרגיה שלי? ולאין שלך עוד יכולה לזרום?
האנרגיה זורמת לאין שתשומת הלב מתמקדת





bottom of page