top of page
חיפוש

5 טיפים חשובים לנשים בהיריון

היוש חברות. בחודשיים האחרונים אני מטפלת בהמון נשים הרות. איזו שמחה זה ממלא אותי. לטפל כמעט בשניים. בראשונה שנמצאת אצלי בקליניקה והביאה את האוצר שלה איתה. האנרגיה, ההרגשה, הזכות היא עצומה. יצא שמאז תחילת המלחמה מגיעות אלי המון נשים הריוניות ומכאן הגיעה המחשבה לכתוב לכן פוסט בנושא החשוב הזה. לפני שאתחיל בטיפים אני רוצה לספר לך, שבקליניקה שלי ישנן מגוון רחב של שיטות טיפול לנשים הרות. וויחד עם זאת הטיפים שבחרתי להעלות היום, הן מתוך עולם העיסוי. הסיבה לכך היא, שיותר ויותר נשים שואלות ומנסות להבין מה מותר להן מעצם היותן הריוניות? ולכן החלטתי להרים את הכפפה ולחדד את הנושא.


כל מה שאת צריכה לדעת לפני שאת ניגשת לעיסוי בהיריון:

  1. הטיפ הראשון - והחשוב ביותר לטעמי, לדעת שאת בידיים טובות. לבדוק שהמטפלת שלך מוסמכת לעיסוי נשים בהיריון. האם יש לה תעודה בנושא? האם היא יודעת איך לפעול בסיטואציה שלך. לעולם אל תתביישי לבקש תעודת הסמכה. כמטפלת שמחזיקה בתעודה כזאת אין לי בעיה להראות לך אותה. במידה ואין כזאת כדאי שתוותרי על הטיפול ופשוט תלכי לדרכך. כל שאם יש ספק, אין ספק!

  2. הטיפ השני - עיסוי היריון מותר אך ורק מהטרימסטר השני של ההיריון כך שלא לפני השבוע השבוע ה- 23 אפילו עדיף. הסיבה לכך היא שרק בשלב הזה ההיריון מתייצב. את אחרי רוב הבדיקות של ההיריון והן מצביעות על תקינות ההיריון שלך. במידה וההיריון אינו תקין חל איסור מוחלט לעשות עיסוי.

  3. הטיפ השלישי - משנה זהירות. תראי בעיסוי נשים הרות אני משתמשת בטכניקות מותאמות. העיסוי כולו הוא עיסוי עדין מאוד. אין כאן עיסוי חזק כמו עיסוי רקמות עמוקות. המטרה היא הזרמת דם קלילה. תוך מתן הרגשה נעימה ורוגע. בכדי לאפשר לך להרגיש טוב עם עצמך. הוויב של העיסוי הזה שונה לחלוטין מעיסוי רגיל.

  4. הטיפ הרביעי - שימוש בשמנים אתרים בהיריון אין שימוש בשמנים אתרים באופן גורף. יחד עם זאת ישנם מספר שמנים שמותרים בהיריון ואלה מותאמים אישית לבעיה ספציפית. ההמלצה היא לא להשתמש בהם כי הם יכולים להפעיל משהו שאינו רצוי. לכן, השמן שבו אני משתמשת בעיסוי הוא שמן נקי.

  5. הטיפ החמישי - שמירת ההיריון בכל מחיר. כי זה מה שחשוב ברגע הזה עבורך. נכון, אני יודעת בגוף שלך קורים תהליכים מדהימים. את מחזיקה בבטן את הילד/ה העתידית שלך והמטרה היא לשמור אותו/ה בצורה הטובה ביותר. ולכן, כשאני מבינה את הכאב שלך, אני עדיין מחוייבת קודם להיריון שלך ולשמירה עליו. אז מה קורה לאחר הלידה? מבטיחה לך שברגע שתלדי תוכלי לקבל איזה עיסוי שתבחרי. כיומיים לאחר הלידה גם בלידה קיסרית אפשר להגיע לעיסוי. כרגע, תצטרכי להסתפק במה שיש ולהנות מזה. ההיריון לעולם יהיה חשוב מהכל!


טיפולים נוספים שמותרים בכל שלב בהיריון

  • טיפולים אנרגטיים - שמסייעים להרגעת הלחץ והעומס היומיומי שאת חווה במהלך ההיריון

  • טיפולי nlp - אלו טיפולי שיח בשיטה מובנית להקלה על סימפטומים ופחדשים שעלולים להצטבר במהלך ההיריון

  • דימיון מודרך - טיפול מדהים שמסייע לגוף להירגע ולהיכנס למימד אחר. תוך הטמעת רגשות חיוביים ואמונות חדושת וטובות לגבי ההיריון שלך.


יש לך שאלה? מתלבטת?

אני פה בשבילך, קחי אחריות לחייך - דברי איתי🙌

כי מגיע לך כל הטוב הזה להשקיע בעצמך

*תוכלי לשלוח לי הודעה כאן https://wa.me/972526206662

טיפול כזה, מועיל לך בכדי לקדם את עצמך בחיים. לתת לעצמך את השקט הנפשי שאת צריכה בימים אלה במיוחד. לפרוק את מה שאת צריכה, במקום הנכון לך במקום להתעצבן על הסביבה. פשוט להיות ברגיעה ושלווה, פשוט לראות את הדברים ממקום אחר. מקום טוב ובריא יותר עבורך.




 5 טיפים חשובים לנשים בהיריון
5 טיפים חשובים לנשים בהיריון

bottom of page