top of page
חיפוש

האנרגיה זורמת לאין שאני מפנה את..

אם הכעס שלך מנהל אותך יותר מפעם אחת וזה כמעט הפך לדפוס, הפוסט הזה הוא בשבילך.


האנרגיה זורמת לאין שאני מפנה את הפוקוס שלי


אפשר גם להגיד

האנרגיה זורמת לאין שתשומת הלב שלי מתמקדת


זוהי אחת מהנחות היסוד החשובות עליה מבוסס ה nlp והיא כל כך אמיתית ומשפיענית.

רוצה לשמוע את התיאוריה מאחורי המשפט הזה? אני כאן כדי לתת לו הסבר טוב. וגם כדי להסביר כמה הדבר הזה נכון. בין שאת מאמינה באנרגיות ובין אם פחות, המדע מוכיח שלכל דבר יש אנרגיה וצורה. כשמדובר באנרגיה במשפט הזה הכוונה לתשומת הלב שלך.


סיטואציה ראשונה, היום בבוקר שיחה עם הודעה משמחת, אמרו לי שהבדיקות דם שלי יצאו בסדר והכל תקין. הרגשתי מעולה כל היום חשבתי איך אני יכולה להמשיך לאכול בריא, להתאמן ולשמור על עצמי בכיוון הזה. המחשבה שלי כיוונה אותי לחשוב כל הזמן על הדברים הטובים האלה. שלחתי מסרים ברורים לתת המודע שלי שאני יכולה להמשיך בדרך הנכונה שלי. והתת מודע שלי שקולט את המסרים האלו כל הזמן מסייע לי להמשיך בדרך הנכונה ולא לזוז ממנה. הוא מסייע לי להמשיך בכיוון הנכון שאותו בחרתי ולהישאר על המסלול.


סיטואציה שנייה, הגעתי בבוקר לעבודה החברה שלי מתחילה איתי ברגל שמאל. היא מתחילה להגיד לי כמה אני לא בסדר היא כעוסה מאוד על משהו שהיא חושבת שהיא צודקת בו, לא נותנת לי להגיד כלום ופשוט מסתובבת והולכת. אני מנסה להוציא מילה ואין עם מי לדבר, הגברת צעקה והלכה. ואוו איזו הרגשה לא טובה היא השאירה לי על הבוקר. השעה רק 8 בבוקר, עוד לא הספקתי לשתות את הקפה שלי והיא יורה עלי צרורות של עצבים וגם הולכת מבלי שהספקתי לדבר בכלל. לא היה לי מקום אפילו להתגונן, לומר משהו להגנתי. יש לי עוד יום מלא, לעבור איתה בעבודה וכל מה שעובר לי בראש זה מה קורה פה? זו הייתה שיחה חד צדדית אני כועסת, היא עיצבנה אותי ועכשיו כל זה הולך להשפיע על כל היום שלי. אני מתיישבת ליד השולחן שלי, מתחילה לעבוד אבל ממש מוטרדת ממה שקרה עכשיו, ואוו מאיפה היא הגיעה עם כל זה בשעה כזאת? לא יכלה לחכות לצהריים? כבר יש לי כאב ראש כזה והיום עוד לא התחיל. עכשיו אחרי ניתוח המצב על ידי האינטואיציות והרגשות שלי הולך לקרות כנראה אחד משני הדברים הבאים:

  • הראשון, אני שולחת לה הודעה ומצליחה להוריד מעצמי כל אחריות להתנהגות שלה, מנקה את עצמי מכל אשמה והעלבה ומעבירה מסר ברור לתת המודע שלי, היא עצבנית שלא באשמתי זה יעבור לה ואז נדבר או שלא. בכל מקרה אני רוצה להעביר את היום בטוב ולהשתחרר מאנרגיות כאלה במיוחד שהן לא שלי.

  • הדבר השני, אני כל כך כועסת/נעלבת/עצבנית שאני לא מסוגלת להתקדם ביום שלי, הכל הולך לי על הפנים כל דבר שאני עושה לא מסתדר אני מוציאה את העצבים שלי על כולם למרות שהם לא אשמים בכלל והאנרגיה שלי זורמת לתת המודע בקצב מסחרר שבשלב מסויים מגיעה המחשבה היה עדיף לי כבר להישאר בבית. תת המודע שלי קולט מסרים כעוסים וכך אני ממשיכה להתנהל במשך כל היום שלי בהרגשה שאי אפשר לצאת מזה.

תיארתי לך כאן שתי סיטואציות ואולי אפילו 3 שבהן את יכולה להחליט לאין לקחת את הפוקוס שלך, להתמקד בדברים הטובים בחייך לקחת אותם לתת המודע שלך לעבד אותם טוב ולהתקדם הלאה. העניין הוא שרוב הנשים שאני פוגשת ביום יום שלי, לא מצליחות לעשות את זה. כולנו, כולל אותי (עד שעברתי תהליך) לוקחים את זה למקום של כעסים, עצבים, אנרגיות מבוזבזות, הטחות מיותרות בפני אנשים שאינם קשורים למה שקרה באמת. הכעס הזה הופך להיות המנהל שלך ואת בכלל לא מבינה איך זה קרה לך! זה קורה בבית, בעבודה, מול הילדים, מול המשפחה המצומצמת מול המשפחה המורחבת מול הבעל, זה כמו סימפטום שתוקף אותך כל פעם במקום אחר ואת פשוט רוצה להיפטר ממנו. לחיות אחרת. להרגיש טוב עם עצמך ולהתנהל מתוך מקום של אהבה וחמלה כי זו מי שאת באמת, אני מאמינה בך. את יכולה.

אני שיר מטפלת הוליסטית, בשנים האחרונות מטפלת בעזרת שיחות, קאוצ'ינג ו - nlp

מזמינה אותך לדאוג לעצמך, לעשות שינוי בעיקר בחגים שהכל לחוץ עמוס ודחוס. מוזמנת להתקשר

גם וואטסאפ זה בסדר. מצפה לך בקליניקה.



bottom of page