top of page
חיפוש

הכרת תודה, האם זה באמת כל כך פשוט?

כן כן וכן, הרבה יותר פשוט ממה שאת חושבת.. כנסי ותקבלי טיפ איך לעשות את זה!

הכרת תודה היא אחד הדברים החשובים בחיים, לדעת להסתכל על חצי הכוס המלאה, להודות על מה שיש במקום להתרכז במה שאין. ואת מה עוד אפשר להשיג את זה פשוט לשים לך למטרה. זה נשמע קל ופשוט וזה מה שזה, להגיד תודה. השבוע הגיעה אלי לקליניקה לקוחה שכהגדרתה יש לה הכל. אבל ממש היא מרגישה שלא חסר לה כלום ובכל זאת היא מרגישה לא שמחה כשהיא קמה בבוקר. זה אומר, שאם יש לך הכל את פשוט מאושרת? היא שואלת אותי, ואני כמובן כמנחת nlp כשהמטרה שלי היא להחזיר את השאלה אליה ושהיא תמצא את התשובה האמיתית לשאלה מתוך עולמה הפנימי האמיתי, הדרכתי אותה לתהליך.

אז מהו התהליך? הייתה שיחה מקדמת על מהו אושר בעיניה? איך זה יכול להיות שיש לה כל - כך הרבה בחיים לעומת אנשים שיש להם כל כך מעט? ובכל זאת, היא מתקשה למצוא את האושר הפנימי שלה ולקום כל יום עם חיוך מאוזן לאוזן. עבדתי איתה על טכניקה מעצימה, שבדקה ממתי היא לא מאושרת? מה הייתה נקודת המפנה בחייה, שבה היא פשוט הפסיקה להרגיש את השמחה הזאת בעוצמות כאלו? הגענו לגיל הילדות. שם התרחש אירוע מסויים, שגרם לה לראות את הדברים אחרת. ומשם כל מהלך שעשתה במהלך חייה הנהיג את הדפוס הזה שנשאר שם הדפוס של "אני לא שמחה". לאחר ההבנה העמוקה, שיש שם משהו שכבר לא משרת את מה שקורה היום בפועל, משהו "תקוע" מהעבר, משהו שיש לשחרר אותו. קבענו פגישה נוספת לשבוע הבא, שבה נחדד את הדברים ונשחרר אותם. היא מבינה, שאפשר ולעולם לא מאוחר לחוות את השמחה שיש לחיים שלה להציע. היא תוכל לקום בבוקר, מרגע זה והלאה ולחייך כל יום מחדש. היא תהייה אסירת תודה על מה שהשיגה בחייה. ותוך כדי, היא למדה גם להכיר תודה. אני אחזור רגע לנושא ההכרת תודה, בכדי להסביר אותו יותר לעומק. ב nlp ישנה הנחת יסוד מאוד חזקה שאומרת:

"האנרגיה זורמת לאין שתשומת הלב מתמקדת" אני רוצה להיות בטוב, אני רוצה להיות שמחה, אני אודה תודה גדולה על מה שיש לי בחיים, על מה שהשגתי. מכאן, תהייה זו נקודת הזינוק החדשה שלי להתחיל את היום. וגם לסיים אותו בטוב והבכרת תודה ענקית. בכל יום, ישנם לפחות 3 דברים שאת יכולה להודות עליהם. יש לך יותר? זה עוד יותר משובח. תודי גם עליהם. תצבעי את החיים שלך בורוד, כן זה מאוד אפשרי. תתמקדי בטוב ורק בו. לכל אחת יש בעיות, השגות, קשיים. קוראים לזה חיים. השאלה היחידה היא, במה את מתרכזת בדיוק כמו במשפט, לאין את רוצה לכוון את האנרגיה שלך? האנרגיה שלך, היא כל כך עצומה שאת יכולה לעשות איתה כל דבר. והיכן את רוצה להיות? זו הבחירה שלך. וברגע שאת מכירה תודה, על הדברים שיש בחייך, כבר לקחת את האנרגיה שלך לעוצמות חדשות, להיי מטורף לוייב גבוה. התרכזת בעיקר ולא בתפל. במקום להגיג לעצמך, כמה קשה לי, פשוט תגידי תודה על הקושי למדתי בזכותו המון. להפוך את הפחות טוב לטוב, גם כשזה מאתגר, גם כשיש ספקות. הרעיון הוא, תמיד להתרכז במשהו טוב. כי משום מה תמיד אפשר למצוא אותו בכל יום. וזאת הנוסחא לנצח את החיים האלה. רק ככה אפשר לשרוד אותם הכי טוב.


הטיפ שלי - כשאת בהכרת תודה את עסוקה בטוב, המיינד שלך מכוון כולו לטוב שיש לך בחיים! ובכל רגע נתון את מכוונת אליו. כשאת במצב, שהוא אינו הכרת תודה, את עסוקה בדברים אחרים. מה שבטוח שזה במה שפחות טוב, פחות מוצלח, את עסוקה בבעיות. אני מזמינה אותך לטיפול של שחרור המיינד, טיפול שיסייע לך להתרכז בטוב ובהכרת תודה. אני בטוחה שתמצאי שיש טוב בחייך ותגלי הרבה ממנו.


חשוב לציין כי השיתופים שעולים כאן בבלוג הן באישור המונחה שלי ובהסכמתה, כמו גם חשיפת השיחה כאן

כשהמטרה היא שאת תוכלי ללמוד מהמקרה וליישם אותו בחייך הפרטיים.


צירפתי לך פוסט נוסף שיכול לסייע לך, מוזמנת ללחוץ על הקישור⬇️


נעים מאוד, אני שיר קר - nlp master trainer וקאוצ'רית אישית -

מובילה אנשים להצלחות ושינויים טובים בחיים - כי חיים רק פעם אחת

מטפלת בשיטת nlp ודימיון מודרך לשחרור קונפליקטים פנימיים וחיצוניים. לקשר טוב עם עצמך והסביבה. טיפול כזה, מועיל לך בכדי לקדם את עצמך בחיים. לתת לעצמך את השקט הנפשי שאת צריכה בימים אלה במיוחד. לפרוק את מה שאת צריכה, במקום הנכון לך במקום להתעצבן על הסביבה. פשוט להיות ברגיעה ושלווה, פשוט לראות את הדברים ממקום אחר. מקום טוב ובריא יותר עבורך.

אני פה בשבילך, קחי אחריות לחייך - דברי איתי🙌

כי מגיע לך כל הטוב הזה להשקיע בעצמך

*תוכלי לשלוח לי הודעה כאן https://wa.me/972526206662




כן כן וכן, הרבה יותר פשוט ממה שאת חושבת.. כנסי ותקבלי טיפ איך לעשות את זה!  הכרת תודה היא אחד הדברים
הכרת תודה

bottom of page