top of page
חיפוש

מה מרפא עיסוי רפואי משולב בקליניקה שלי?

בפוסט הזה אני אדבר על השאלות הנפוצות ביותר שאנשים שאלו אותי לאורך השנים בנוגע לעיסוי רפואי, מהו? איך? איפה? מתי? אני אשתדל לענות לך באופן מקצועי, בהתבסס על הידע והניסיון שלי בתחום. אני מקווה, שתבואי לנסות את העיסוי הרפואי בעצמך, את גם יכולה להמשיך ולהנות ממנו כשאת כבר לקוחה שלי. בכל טיפול שלי אני מתאימה לך באופן אישי את העיסוי למצב הבריאותי שלך, כחלק מתהליך הרגיעה והשלווה שלך, בכדי להביא אותך לריפוי מקסימאלי.


רגע לפני שאספר לך על העיסוי הרפואי שלי, כמה מילים על לחץ במיוחד בימים אלו.

לחץ הוא תופעה שמשפיעה על כל אחת מאיתנו במיוחד בימים לא פשוטים שעוברים עלייך כרגע. הלחץ יכול להיות גורם לחרדה, דיכאון, כאבי ראש, עייפות ועומס רב על המערכות השונות בגוף. בימים כאלה, של חוסר שינה איזון וגם אכילה לא מסודרת, הגוף שלך חווה חוויות חדשות אליהן הוא אינו מורגל. הלחץ הזה, מתגבר בגוף וממשיך להיאגר בשרירים ובמוח. בפוסט הקודם, דיברתי איך אפשר להירגע ולהשתחרר קצת. נתתי כלים שיכולים לסייע לך. מצרפת לך את הקישור לפוסט , מוזמנת להקליק עליו ולהיעזר בטיפים שכתבתי עבורך. https://www.shirspa.co.il/post/5usefultipsforanxietysituation ➡️


היום אספר לך על העיסוי הרפואי המשולב אנרגטית שבחודש וחצי האחרון מצליח להרגיע המון לקוחות שהגיעו לקליניקה שלי בשאיפה למצוא מעט שקט ומזור מהמצב הנוכחי.


מהו עיסוי רפואי?

עיסוי רפואי, הינו עיסוי מאוד משמעותי לנשים שחוות בעיות בריאות מתמשכות, חד-פעמיות. בנוסף, העיסוי הרפואי, מסייע לנשים שרוצות לשפר את איכות החיים שלהן. עיסוי רפואי, הוא טיפול המשלב שימוש בטכניקות עיסוי שונות. לדוגמא, כשאת חווה מתח שרירי, כאבי גב, פציעות, דלקות, התאוששות מניתוחים כמו ניתוח קיסרי למשל. עוסקת בספורט? חווה עומס על השרירים, בשל פעילות ספורטיבית יומיומית? עיסוי רפואי יסייע לך. נשים שמחפשות להירגע, להתאושש ולחדש את מצב הרוח. בעיסוי הרפואי, אני מתמקדת באזורים מיוחדים בגוף שנחשפו ללחץ ולעייפות ומטפלת בהם נקודתית. זה נעשה ע"י לחיצות, נדנוד, ותנועות עיסוי מיוחדות המותאמות אישית בשבילך.


יתרונות העיסוי רפואי טוב שתקבלי בקליניקה שלי

  • קודם כל שינה - שינה היא הדבר החשוב ביותר בחייך. היא תעזור לך לתפקד טוב ביום המחרת. עיסוי רפואי משפר את מערכת החיסון, מעלה את המצב הרוח, מעלה את העירנות שלך ואת הביטחון העצמי שלך.

  • מתח ולחץ - העיסוי הרפואי תורם לך, בהרגעת מתחים ושיפור הרגשתך הכללית. במהלך העיסוי, אני מקלה על המתח שלך, משפרת את זרימת הדם בגוף וכן ואל בלוטות הלימפה שתפקידן לעשות סירקולציה במערכת הדם. העיסוי הרפואי, מעודד את הריפוי וההחלמה של האיברים הפנימיים ומאזן את האנרגיה שלך.

  • הקלה על כאב - עיסוי רפואי, משנה את האופן שבו המוח שלנו מתמודד עם הלחץ ומשחרר אנדורפינים - הנקראים הורמוני האושר המסייעים בשחרור של המתח. עיסוי רפואי, מרגיע את הנפש, משנה את הדרך שבה את מרגישה, חושבת ומתנהגת. איך? כי כשאת רגועה, הכל רגוע מסביבך.

  • החזרת התפקוד הנורמלי - חשוב ביותר במיוחד בימים אלו, בהן את צמודה לחדשות ומרגישה לחוצה ברוב שעות היום. עיסוי רפואי משפר את התנועה שלך, מחזיר לך את הגמישות ומעניק לך חיות ואנרגיה. העיסוי הרפואי, מאפשר לך לעשות יותר דברים, בקלות ובנוחות.


בואי נדבר קצת על המשולב, במה העיסוי משולב?

עצם היותי מטפלת רב תחומית, הן בתחום העיסוי והן בתחום האנרגטי, אני משלבת בטיפולי העיסוי גם את התחום הזה. התחום האנרגטי, מטרתו שילוב של אנרגיות מרגיעות להפחתת לחצים, בכדי להביא אותך המטופלת, למקסימום רגיעה של התודעה. למה הכוונה? רוב הנשים שמגיעות אלי לטיפול, מגיעות מוטרדות כאובות וחשות עומס רב ביומיום שלהן. שילוב של אנרגיית הריפוי, אנרגיית הרייקי וההילינג יחד עם העיסוי הרפואי, מוסיפה נדבך נוסף לטיפול שלך. השילוב המדהים הזה יסייע לך להירגע. להיות שלווה הרבה יותר אחרי הטיפול. כן, את מקבלת בטיפול שלי גם עיסוי רפואי מרפא וגם אנרגיות טובות להמשך השבוע שלך.


אני מקווה שהפוסט הזה יעשה לך טוב, ושתמצאי בו משהו שיעזור לך להתמודד עם הלחץ בחיי היומיום. אני מעוניינת לשמוע ממך את התגובות, השאלות וההארות שלך. את מוזמנת להשאיר לי תגובה בתחתית הדף. בברכת שלווה, שיר מטפלת הוליסטית. נתראה בקליניקה.

https://wa.me/972526206662 ⬅️ קישור לוואטסאפ שלי











bottom of page