top of page
חיפוש

האם את באמת דואגת לעצמך?

השאלה הרצינית ביותר שאני שואלת את עצמי בכל בוקר, אני מאמינה שאני לא היחידה שעושה את זה? אם גם חושבת על זה כל יום, כדאי שתקראי את הפוסט הזה. בכל בוקר שאני מתעוררת, כמו כל אישה אחרת ביקום, אחרי מקלחת קרמים מהטובים והמשובחים ביותר, מייקאפ של החברה הכי מומלצת בשוק איפור הכי שווה, בגדים יפים ששוה ללבוש ואיך אפשר בלי נעליים תואמות? בכל אלה אנחנו משקיעות המון בכל יום. משקיעות המון. מתחת לכל זה, קורה משהו בגוף עצמו? אני מניחה שהיום כמעט כל אחת מאיתנו אוכלת או לפחות משתדלת לאכול אוכל בריא, לשתות המון מים ובמקרה הממש טוב גם מסתובבת עם איזה בקבוק ממותג ומבקרת את השתייה שלה. גם ספורט את אולי אפילו מתאמצת לעשות מינימום פעמיים בשבוע ובכל זאת משהו חסר לך.. הכאבים בגוף, העומס הנפשי, הלחץ! כל אלה היא מנת חלקן של כולנו ובעיקר של המאה הזו. אין ספק, שבמערב חיים את החיים בצורה הרבה יותר אינטנסיבית ולחוצה. ככה הורגלנו, יש רוטינה שלעיתים מופרת מדברים שלא היו מתוכננים היטב בלו"ז. לעיתים גם מדברים טובים כמו חופשות ונסיעות למיניהן. אני רוצה לשאול אותך? מתי בפעם האחרונה היה לך זמן לעצור הכל? לשבת לחשוב עם עצמך לאין כל זה מוביל? במידה והמשפט שעולה לך בראש, אני אנוח בפנסיה, רציתי שתדעי שמניסיון של מטופלות רבות שלי גם בפנסיה אין מנוחה. מגיעים הילדים הנכדים ואולי אפילו הנינים וגם שם ישנה התעסקות ועזרה שמעולם אינה נגמרת. יחד עם זאת מה שכן נגמר ומולו אנחנו רצות כל היום, בנעלי ספורט, בעקבים וגם בלטפורמות הוא הזמן. תני לי לספר לך סיפור קצר שאבא שלי היה מספר לי על דחיינות מאז שהייתי ילדה:


אישה אחת רצתה ביום ראשון

ללכת ביום שני

לטיפול ביום שלישי

ראתה ביום רביעי

שמחר יום חמישי

החליטה ביום שישי

להישאר בשבת בבית!


הדחיינות האינסופית הזאת לטפל בעצמך, במה שבאמת כואב לך, מפריע לך היא אינסופית. מתחת לכל הבגדים היפים שאת לובשת כל יום, מסתתר לו גוף, מלא בשרירים ולעיתים גם מלא בכאבים. הכאבים יכולים להיות טראומות שעברת או סיטואציות שקשה לך לנהל פתאום. יכול להיות, שבדיוק משהו לא רגיל בעבודה קרה ואת מתקשה להתמודד. לעיתים זו הערה של הבעל שהיה ביום לא טוב, ולפעמים סתם קריזה שחטפת על הילד באותו הרגע שהבוס התקשר והוא החליט לצרוח. זה לא משנה מה, כולנו בנות אדם וכולנו חוות את אותן בעיות ותקלות יומיומיות וצריכות להתמודד עם עומסים כאלה ואחרים שהחיים מזמנים לנו. אני רוצה שתדעי שגם אישה אחרי לידה לעיתים מתקשה להתמודד עם המצב החדש וחוטפת ממנו דיכאון. החיים לימדו אותי עם הזמן שהכל אפשרי. "לצפות לבלתי צפוי, לבלתי אפשרי" כמובן שאני לא אשב בבית כל היום ואחכה שדברים מהסוג הזה ייקרו לי. יחד עם זאת הם קורים לנו כל הזמן. אז שתינו יודעות, שרק את מחליטה מה לעשות עם הזמן שלך, נכון שישנם ימים יותר מאתגרים ויש שפחות. נכון שכל יום הוא הפתעה חדשה ומה שתכננת היום מסתדר רק בעוד יומיים, גם זה קורה. לכן, אני מזמינה אותך אלי לקליניקה, לטיפול טוב כי אני יודעת שאת זקוקה לזה, את זקוקה לשקט שלך, לרגיעה ולשלווה לפחות פעם בחודש.

את מוזמנת לבחור ממגוון הטיפולים הרחב שאני מציעה:

  • יש נשים שרוצות לעשות שינוי והטיפול הוא שיחות קאוצ'ינג בשילוב nlp

  • יש נשים שמתחברות יותר לאנרגיות, אני מטפלת ברייקי והילינג.

  • לנשים שרוצות הכוונה בחיים, אני מטפלת בתקשור.

  • ויש את אלו שאוהבות מגע ורוצות לשחרר את העומסים והכאבים בגוף ואלו מגיעות אלי לעיסוי.

אני רוצה לספר לך, שבמהלך חיי למדתי המון. בכל שנה במומצע אני מתחילה ומסיימת קורס חדש בנושא נוסף וזאת על מנת להעשיר את הידע שלי ולתת לך מענה אמיתי לכל מה שאת באמת צריכה, גוף ונפש אחד הם והם קשורים זה בזה ומשפיעים אחת על השני באופן ישיר. לתהליכים לוקח זמן ולי יש את כל הזמן שבעולם ליישם אותם איתך. כל שתצטרכי הוא רק להגיע? מוכנה להתחייב?

חייגי אלי 052-6206662 שיר מטפלת הוליסטית - גם וואטסאפ זה בסדר, נתראה בקליניקה✌️





bottom of page