top of page
חיפוש

הקושי תלוי באופן בו מתייחסים אליו במיוחד בימים אלו

בימים לא פשוטים אלה, הקושי הפך לחלק בלתי נמנע מהחיים. את נתקלות במצבים שמאתגרים אותך, מטרידים אותך ואף מעצבנים אותך. זה יכול להיות בסיטואציות פשוטות או מורכבות יותר. הקושי אינו חיובי או שלילי בעצמו, אלא תלוי באופן שאת מתייחסת אליו. אם תראי את הקושי כהזדמנות ללמוד, לצמוח ולהתגבר, את יכולה להרוויח ממנו המון. יחד עם זאת, כשאת רואה את הקושי כמשהו שאין לך שליטה עליו, שמעיק עלייך, שמשתלט על החיים שלך, את בהחלט תרגישי חסרת אונים, מאוכזבת ואולי אפילו מדוכאת.

לכן, הדרך המקצועית להתמודד עם הקושי היא להבחין ברגשות שהוא מעורר בנו, להבין את המשמעות שאת נותנת לו, ולבחור באמצעים המתאימים להשפיע על המצב שלך. המצב ניתן לשינוי, ההסתכלות על המצב תשנה אצלך את ההסתכלות על החיים.


היום אני רוצה לספר לך, איך אפשר להתמודד עם קשיים שאת חווה ביומיום ויש לי פתרונות עבורך. ישנם מצבים בחיים שטת חייבת לשחרר מעצמך, אין טעם להחזיק בהם. המצבים האלה כבר מזמן הפסיקו לשרת את המטרות שלך. ובכל זאת הם תקועים אצלך. למרות שאת יודעת בתוכך, שהם ישנים ומיותרים. אני מזמינה אותך לטיפול ייחודי שיסייע לך להשתחרר מהקשיים הללו, משהו שיקדם אותך שיעביר אותך את הקושי הזה. פשוט לעבור לשלב הבא בחיים שלך. ולראות את הדברים מנקודת מבט אחרת.

מדובר בשתי שיטות המשולבות יחד במהלך הטיפול nlp coaching

כשהמטרה היא עזרה והדרכה שמותאמת לך. שאת בוחרת לשפר את החיים שלך ברמה האישית, המקצועית והחברתית ואת תקבלי בטיפול את הכלים המתאימים לכך והמותאמים לך אישית.

.

מה כולל התהליך?

  • ליווי בתהליך של חיזוק העצמי

  • גילוי המשאבים הפנימיים שלך

  • מציאת הדרך הנכונה לך לפתרון הבעיות האישיות שלך

  • התמודדות עם מחסומים שיושבים עלייך, תלמדי לשחרר אותם מעצמך

  • יצירת מטרות חדשות וקבלת כלים להשגתן, איך תעשי את זה בפועל


למי מתאימים טיפולים קאוצינג nlp ?

נתחיל בזה שאת רוצה לעשות שינוי. כל שינוי בחיינו הוא מבורך ולוקח זמן.

בשלב הראשון השינוי נוצר, בשלב השני הוא מוטמע בתהליך ובשלב השלישי הוא הופך להרגל.

ולכן אני רוצה שתשאלי את עצמך, את השאלות הבאות:

האם את רוצה להשתחרר מהרגלים ומחשבות שמעכבות את ההתקדמות שלך?

רוצה לשנות התנהגויות ולהשיג יחסים טובים עם אנשים? רוצה להעלות את הביטחון העצמי שלך?

האם את רוצה לשפר את ההערכה העצמית שלך? רוצה להיפטר מרגשות שליוו את החיים שלך בעבר כמו חרדה, דאגה, אשמה, כעס, עצב? רוצה לחיות באושר בשלווה ובאיזון?


זה הזמן להתחיל את השינוי בדיוק עכשיו, ברגע זה אחרי שקראת את הפוסט ולהפוך את החיים לקצת יותר קלילים. לקחת אחריות על עצמך, על חייך, על החויות שלך. להתחיל לראות את החיים מנקודת מבט אחרת, זה לגמרי אפשרי להיות ולחיות במקום טוב יותר. קבלי החלטה נכונה עכשיו.


נעים מאוד, אני שיר nlp master וקאוצ'רית אישית - מובילה אנשים לתהליכי שינוי ומודעות עצמית

מטפלת בשיטת nlp ודימיון מודרך לשחרור קונפליקטים פנימיים. לקשר טוב עם עצמך והסביבה. טיפול כזה, מועיל לך בכדי לקדם את עצמך בחיים. לתת לעצמך את השקט הנפשי שאת צריכה בימים אלה במיוחד. לפרוק את מה שאת צריכה במקום הנכון לך במקום להתעצבן על הסביבה. פשוט להיות ברגיעה ושלווה, פשוט לראות את הדברים ממקום אחר. מקום טוב ובריא יותר עבורך.

אני פה בשבילך, קחי אחריות לחייך - דברי איתי🙌

כי מגיע לך כל הטוב הזה להשקיע בעצמך

*תוכלי לשלוח לי הודעה כאן https://wa.me/972526206662



The difficulty depends on how you treat it
הקושי תלוי באופן בו מתייחסים אליו במיוחד בימים אלו



bottom of page