top of page
חיפוש

איך זה שהגוף בכל זאת כואב אחרי עיסוי?

הגעת, השקעת מצאת זמן להגיע לטיפול של שעה בקליניקה השקטה והרגועה שלי אי שם בכפר קטן, כפר יונה. ולאחר הטיפול אני שומעת את הלקוחה שלי אומרת לי.. שיר למה עדיין כואב לי הגוף?

ולכן החלטתי לכתוב לך בכדי שתדעי את כל הסיבות של הכאב לפני ואחרי הטיפול.

שלב ראשון, הקיץ הישראלי נמשך כל כך הרבה זמן. כל הזמן הזה חם ולח, כמות המזגנים והמאווררים שעובדים בבית ובמשרד היא מטורפת והשעות שאת מבלה מולם היא עוד יותר קשוחה. הגוף שלנו כבר מסתגל כל שנה מחדש לסיטואציות האלה יחד עם זאת זה לא פשוט לו לשבת כמעט 7 חודשים עם מזגן ומאוורר. זה גורם לתפיסות של השרירים ולכייוץ שלהם. מי שנהנית ממזגן וסובלת מחום עדיין תחווה כאבים כאלה ואחרים בגוף. שלא נדבר על זה שגם המזגן וגם המאוורר נותנים תחושה טובה והקלה מהחום ובכל זאת הגוף משלם מחיר של כאב ותפיסות.

שלב שני, הגעת כי נתפסת. כמעט כל אחת נתפסת באזור הצוואר והכתפיים בעיקר בתחילת הקיץ. הכאבים הם חזקים עד כדי שאי אפשר להזיז כמעט בכלל את האיבר התפוס וישנן פעמים בהן הכאב הוא גם כאב מקרין. דהיינו, נתפס לי הצוואר ויחד עם זאת כואב לי גם הגב. למה זה קורה דווקא בעונה הזאת? השינוי הקיצוני בין החום לקור. יושבת במשרד ממוזג של עד 24 מעלות ויוצאת החוצה לחום של 35 מעלות. הפרשי הטמפרטורות האלה משפיעות מאוד על הגוף שלך.

שלב שלישי, אז הגעת לטיפול ואת עדיין חשה כאב, אפרט כאן את הסיבות לכך

  • הסיבה הראשונה - יכול להיות שזה הטיפול הראשון שלך מזה הרבה זמן, פעמים רבות אחרי שלא נעשה טיפול זמן רב הכאבים חזקים יותר והתפיסות של הגוף קשה יותר. זה אומר שהשרירים שלך נוקשים ויש קושי רב לשחרר אותם.

  • הסיבה השנייה - ריאקציה טיפולית. כמעט כל מטופלת חווה ריאקציה טיפולית שזה אומר, 72 שעות לאחר הטיפול יכול הגוף עדיין לכאוב לך. כלומר עד 3 ימים במקרים מסויימים הגוף שלך עדיין עלול לחוש בכאב למרות שעברת טיפול מעולה. אין זה גורף לגבי כל אחת, ועדיין ישנן מטופלות שיקומו למחרת בבוקר כחדשות ויש כאלה שהגוף עוד ייכאב להן קצת ביומיים הבאים לאחר הטיפול.

  • הסיבה השלישית - כל גוף מגיב אחרת, בדרך כלל מי שמתאמנת יותר התהליכים בגוף שלה הם מהירים יותר. הגוף מרפא את עצמו בזריזות רבה יותר והסיכוי להרגיש הקלה בכאב מהירה יותר. אין זה אומר שמי שאינה מתאמנת לא תחוש בהטבה מהטיפול ותצא נשכרת. נהפוך הוא מי שאינה מתאמנת לעיתים נתפסת יותר וזקוקה גם היא לעיסוי הרפואי.

בפעם הבאה כשתצאי מהטיפול בקליניקה שלי, תוכלי לדעת במידה ולא הרגשת הקלה מיידית מה הסיבה לכך. כמו כן תוכלי תמיד להתקשר ולשאול אותי, אני תמיד פה לענות על שאלות המטופלות שלי ולקחת אחריות מלאה על הטיפולים שאני מעניקה. יחד עם זאת תקבלי אצלי המון טיפים להתנהלות נכונה ביומיום שלך ותצאי נשכרת פעמיים. מוזמנת באהבה , כי מגיע לך כל הטוב הזה. התקשרי אלי ☎️052-6206662 שיר קר.






bottom of page