top of page
חיפוש

האם את ישנה טוב? יש לי פתרון בשבילך..

שינה היא אחד המרכיבים החשובים שלך במהלך היום, מחקרים מראים ששינה טובה משפיעה על הכל, על כל תחום בחייך ובכל זאת, מה זה הכל? פירטתי לך בהמשך, מוזמנת לקרוא ולישון טוב. רגע לפני שתתחילי לקרוא, אני מציעה לך לשאול את עצמך את השאלות הבאות, הן יסייעו לך להבין את התשובות ולהכין לעצמך סדר יום נכון ושינה בריאה, מוכנה? הנה הן כאן לפנייך, קחי לך את הזמן ותעני בכנות. זה רק שלך.


  • כמה זמן את באמת ישנה? היום ישנם אמצעים מתקדמים לבדוק את זמן השינה ואיכות השינה שלך, אני ממליצה להשתמש בהם לפחות פעם אחת כדי לדעת את התשובה.

  • האם את נכנסת למיטה ושעות את בנייד? יש מצב שזה המצב, מסיבות כאלה ואחרות יש עוד משהו חשוב לבדוק, משהו בוואטסאפ שרצית לפתוח אח"כ, השאלה כמה זמן זה נמשך בזמן שתכננת להיכנס למיטה ולישון.

  • האם את קוראת ספר? ספר מסייע מאוד להירדם, הוא נותן למחשבות הטורדניות לנוח ושולח אותך לעולם שלם של דימיון ושקט. הוא מאוד מומלץ לפני השינה

  • האם את צופה בטלויזיה? טלויזיה נחשבת למסך, מסך נחשב מעורר שינה בעידן שלנו. יחד עם זאת זה מה שעוזר לך להירדם? מעולה. כל זמן שאת באמת נרדמת. הסדרות המדהימות שמשודרות בבינג' (פרק אחרי פרק) יכולות למשוך אותך ללילה בלי שינה. שימי את תשומת ליבך לנושא. אני יודעת לפעמים זה ממש קשוח.

  • האם את מתכוננת לשינה? התכוננות לשינה היא הדרך הנכונה ביותר לייצר שינה טובה. הכוונה היא שנכנסת למיטה אחרי כל הסידורים הלייליים ועכשיו את כבר במוד של שינה. את נשארת במיטה שמה ראש על הכרית ומשחררת את היום הזה. נותנת לגוף לנוח ולשקוע בכרית. נושמת ונרגעת. זה שלך מגיעהלך שינה טובה.

  • כמה זמן עובר מרגע שאת נכנסת למיטה עד שאת באמת נרדמת? במחקר האחרון שקראתי מומלץ לצאת מהמיטה אם את לא עייפה באמת. מומלץ לעשות סיבוב בבית לשתות כוס מים לקרוא משהו ולחזור למיטה רק כשאת ממש עייפה ומוכנה לשינה. לשבת על המיטה לספור כבשים ולחשוב על שינה? יכול לעבוד למי שזה עובד. במקרה הזה כן מומלץ להישאר במיטה.

כשאת ישנה טוב, כל הדברים הטובים יוצאים ממך ואת יודעת כמה דברים טובים יש בך. המוח שלך מתפקס למטרות הנכונות, את יכולה לבטא את עצמך ברמה מאוד גבוהה, את מצליחה לממש את עצמך והכי חשוב לממש את הפוטנציאל שלך. יש קשר ישיר בין שמחה לשינה טובה. את ישנה טוב יותר את מצליחה להיות בשמחה ולראות את הדברים הטובים בחייך ובשאר האנשים, משפחה, חברים, שכנים.

ביטוי עצמי, מימוש עצמי - בסופו של דבר כשאת חווה הצלחה, השמיים מרגישים לך רחוקים ושיש עוד מלא מקום להצלחות נוספות.הצלחה מספקת כוח ואנרגיה עצומה שמשאירה במוח ובתאים בגוף זיכרון טוב. כשאת ממשת את עצמך בחיי היומיום שלך חווית הכוח שלך רק מתעצמת. את מוכנה לעוד פרוייקטים מהסוג הזה ומסוגים אחרים ואת כבר רואה הצלחות נוספות מעבר לפינה. כל זה יכול ליפול ולקום על שינה טובה.

פוקוס - כמה פעמים אמרת לעצמך אני לא בפוקוס היום, מה קורה לי, איך לא שמתי לב? איך שכחתי מזה? ומוצאת את עצמך מיואשת מסיטואציה כלשהי. לדוגמא, רצית להכין עוגה ושכחת כשהיית בסופר בדיוק לפני רבע שעה לקנות סוכר, הסתכלת על כל המדפים ראית מה קורה. הגעת הבייתה ואופסי, שכחת לקנות סוכר. למי מאיתנו זה קרה לפחות פעמיים שלוש בחיינו? ברור שאת אנושית ודברים קורים. בכדי שהם ייקרו פחות ואת תישארי בטוחה ורגועה יש צורך בשינה טובה. דוגמא נוספת לכך יכולה להתרחש במקום בעבודה.

מטופלת שלי מספרת, איך זה תפס אותה כשהייתה צריכה להגיש משהו ונשארו רק עוד שתי שורות אחרונות לכתוב, להגיש ולסיים. שתי השורות האלו נראו עבורה כמו נצח, היא אמרה לי, שיר הייתי בטוחה שאני לעולם לא אצליח, זה פשוט לא הלך. זה לקח לי המון זמן.. אני יודעת שכשאני ישנה טוב זה לא קורה לי.

רוצה לישון כמו תינוקת? לשחרר את המחשבות הטורדניות שלך? להיכנס למיטה ופשוט להירדם? זה לגמרי אפשרי. יש אצלי בקליניקה נשים שעברו טיפול וישנות מעולה. איך הן עושות את זה? קל פשוט.

בכדי לישון טוב ישנם מספר טיפולים שיכולים לסייע לך, עם השנים למדתי שמה שטוב לאחת יכול להתאים גם לאחרת, יחד עם זאת תוכלי לבחור לעצמך את הטיפול הנכון והמדוייק לך. זו למעשה הסיבה שאני מטפלת במגוון רחב של טיפולים, ידע זה כוח. הכוח הזה משפיע על איכות הטיפול שניתנת לך בקליניקה. ותשאיר בך רושם טוב וחיובי. מוזמנת באהבה.

יש נשים שמגיעות אלי לעיסוי רפואי כדי להירגע וזה מה שמסייע להן לשינה טובה

ישנן מטופלות שבאות לשיחות

ישנן את אלו שבאות לטיפול nlp קאוצינג

ישנן שבאות לטיפולי רייקי הילינג

ואת? איזה טיפול נכון לך? קחי אחריות דברי איתי - שיר מטפלת הוליסטית






bottom of page