top of page
חיפוש

?אז למה למתוח את הגוף


מתיחות למה הן טובות? ומדוע כדאי להשקיע בהן ?

המתיחות נועדו לשמר מצב קיים של תנועתיות הגוף, הארכה אקטיבית של השרירים תסייע לשמור על בריאות הגוף לאורך זמן. כשאת מותחת את השריר שלך, לאחר פעילות ספורטיבית היכולת של הגוף להגמיש את עצמו ולהתארך היא "ההטבה הגדולה"של כל האימון. בענפי ספורט, כמו ריצה למשל השרירים המשתתפים בפעולת הריצה הם בעיקר שרירי הרגליים ובמקרה שמתיחות אינן מוקפדות כאן, שרירים אלו נוטים להתקצר מאוד ולגרום לכאב בגב התחתון.

דוגמא נוספת היא, למי שיושב שעות מרובות מול המחשב, השרירים מתקצרים כי חסרה תנועתיות בגוף. יכולת ההנעה קטנה והאדם "מתקבע" בתנוחה מסוימת. גם כאן אפשר לפנות זמן למתיחות לפחות אחת לשעתיים בכדי לשמור על טווחי תנועה טובים ובריאים.

מקרה קליניקה, מטופלת "הייטקיסטית" שלי שיושבת רבות מול המחשב, טוב מה לעשות זו העבודה שלה, מוצאת זמן מועט לספורט היא אמנם במשקל תקין ובריאה אבל כאבי הגב והשכמות לא נתנו לה מנוחה. בקליניקה התאמתי לה תוכנית טיפולים ייחודית,עשינו מתיחות פאסיביות הסברתי לה על מתיחות שמומלצות עבורה שהיו מלוות בהדרכה והסבר מלאים. לאחר חודש של טיפולי עיסוי רפואיים עם התמקדות בשרירים התפוסים הכאבים פחתו בהדרגה. היום לאחר 3 חודשי טיפול והתמדה המצב השתפר פלאים והכאבים נעלמו לחלוטין.

מזמינה אותך להיפטר מהכאב שלך - שיר מטפלת הוליסטית -בקרוב, מדריכת פילאטיס - 052-6206662

שלחי לי ווטסאפ - https://goo.gl/feoedv

השאירי לי הודעה - https://www.shirspa.co.il/blank-4

bottom of page