top of page
חיפוש

כאב גב - פריצת דיסק

סיבות רבות ישנן לכאבי הגב שלך, אחת מהן עלולה להיות בלט דיסק או פריצת דיסק שמקרינה כאב לרגליים ומקשה על התפקוד שלך. עמוד השדרה שלנו מורכב מ - 33 חוליות. עמוד השדרה מייצב את הגוף. המטרה של חוליות אלו היא למנוע עומס תוך שהן בנויות מטבעת סיבית וג'ל מיוחד הנמצא בתוכה.

פריצת דיסק יכולה להתרחש ממספר סיבות:

*עבודה פיזית מאומצת

*ישיבה ממושכת יומיומית

*הרמת משאות כבדים

*נהיגה מרובה

*תהליך הזדקנות טבעי של הגוף

בפריצת דיסק, הג'ל העדין הנמצא בין החוליות, נפרץ החוצה ואז החוליות מתקרבות אחת לשנייה מה שיוצר חיכוך ביניהם וגורם לכאב. הצד אליו נפרץ הג'ל הוא הצד שאליו מוקרן כאב בגוף. בכדי לאבחן פריצת דיסק יש צורך בבדיקת אם.אר.אי .

במצב של פריצת דיסק הגוף מתכווץ מאוד בצד אחד בכדי לחפות על הכאב בצד השני. למשל, מטופלת שחוותה פריצת דיסק בצד ימין ומתקשה ללכת. היא תישען באופן מוחלט על צד שמאל כדי לחפות על הכאב בצד ימין וזה יגרום למצב של צליעה וגרירת הרגל הכואבת. בנוסף, היא תחוש נימול ברגל הכאובה והשרירים באזור זה ייחלשו עקב חוסר הפעלה של האזור. במצב של חוסר טיפול נכון, השרירים בצד השני יתכווצו יתר על המידה כדי לסייע בצליעה. מצבים אלו ניתן למנוע ע"י עיסוי רפואי ושחרור קבוצת השרירים באזור עד לידי מצב של הליכה בריאה ללא צליעה וכאב. מומלץ לעשות טיפולי "מנע" בכדי לשמור על המצב הבריאותי בעיקר כשאין כאב אקוטי.

כמובן שאני מטפלת גם במצבים של כאב אקוטי אבל עדיף לטפל קודם.

התקשרות עכשיו,

שיר מטפלת הוליסטית - 052-6206662

השארת פרטים - https://www.shirspa.co.il/blank-4

bottom of page