top of page
חיפוש

להתחיל עם בחור?לבקש העלאה?

את החוויות האלו אנו זוכרים תמיד, את החווית הפחות טובות אנחנו מדחיקים כל הזמן.. אבל לא לעולם חוסן..בזמנם החופשי וברגעים מסוימים הן עולות, בדר"כ הן עולות בזמן ובמקום הכי לא מתאים מבחינתנו ובלי שאפילו היה לכך תיעוד מקדים בכדי שנוכל להתכונן לכך.

אתן לך דוגמא, יש לי מטופלת שהיא גרושה טרייה ובכל פעם שהייתה מוזמנת לחתונה, הייתה עולה מתוכה חווית הגירושין האישית שלה עד שהגיע למצב שחשבה כי חתונה היא אינה אירוע משמח בכלל ובכל פעם שהייתה מוזמנת נמנעה מלהגיע. כך גם מספר החברות שלה התמעטו עד שיום אחד מצאה את עצמה די בודדה.

לאחר שטיפלתי בה והבנו את המצב, ייעצתי לה לשוחח עם החברות שלה ולהסביר להן את מצבה. היא אכן לקחה אחריות והתקשרה אליהן. הרוב הגדול של חברותיה, הסכימו שלא היו ערות למצב ולא העלו בדמיונן שזו הסיבה האמיתית להיעדרותה מחתונתן. חלקן היו סלחניות וחלק קטן לא הסכימו להבין. אבל היא זכתה בחברות האמת שלה, אלה שכן שהיו נכונות להקשיב לה ולהבין אותה.

אני מציעה לך טיפול שבפעם הבאה שחוויות האלה עולות, תוכלי להיפטר מהן. תוכלי לשחרר אותן לנצח,

את כל אותן מחשבות והפחדים שגורמים לך לא לעשות כלום, לקפוא במקום ולוותר פעם נוספת על מה שרצית לעשות. למשל: להתחיל עם בחור? לצאת לדייט? לקבוע עם חברה ? לבקש העלאה במשכורת?

את כבר לא צריכה להתמודד לבד, בואי לטיפול אנרגטי תוכלי להשתחרר מכל זה ולהתחיל חיים חדשים

תתפלאי, גם המטופלות הכי סקפטיות שלי, שחשבו שהטיפול לא יועיל להן יצאו מרוצות מאוד.

בואי לטיפול זה מצליח, שחררי את עצמך אחת ולתמיד מכל מה שאת "סוחבת" כבר שנים על הכתפיים.

שיר מטפלת הוליסטית רייקי, הילינג, תקשור שיחות וקלפים

לקביעת תור - התקשרי עכשיו - 052-6206662

bottom of page