top of page
חיפוש

מדיטציה לימי קורונה, למה דווקא עכשיו?

השבוע חשבתי לעצמי כמה פעמים שמעתי את המילה קורונה מתחילת השנה, בואי נגיד שאם על כל פעם שהיא נאמרה הייתי שמה שקל בצד בטח כבר הייתי חוסכת מלא. אבל השנה הזו בהחלט הייתה הכי הזויה שעברה עלי ועל עוד רבות אחרות מחברותי והמטופלות שלי. כן כן יקרות, כולנו באותה הסירה וגם עם אותה השגרה. סגר ועוד סגר, חוסר שקט, אי וודאות פחדים חרדות חרטות וחשיבה על העתיד שכרגע אפשר רק לנסות לדמיין אותו. אבל דבר אחד בטוח, התקווה של כל אחת מאיתנו היא שמחזיקה אותנו עם הראש מעל המים. התקווה שכל זה יסתיים כמה שיותר מהר ושנחזור לחיים ההם בזמן הזה. לתקווה הזאת מתלווה החשש הגדול שאיך ייראה העולם באמת אחרי שהקורונה תסתיים, מה נעשה אז? איך ייראו החיים על הפלנטה הזו? כרגע החלום הכי חשוב לטעמי לפחות, הוא להישאר בריאים, בריאות מעל הכל עכשיו זו באמת עובדה ולא קלישאה. נכון שאנחנו הישראלים אוהבים להגיד "יהיה בסדר" רק שהפעם ה"בסדר" הזה קצת מתארך לו יותר מדי ובכל זאת אנחנו חייבות להישאר אופטימיות שמחות ורגועות. ואוו איזו משימה וכל זה במשפט אחד. אבל מה שצריך להבין הוא שכך או כך החיים יעברו, אז חייבות להכניס שמחה אופטימיות ורוגע אמיתי שאת יכולה להזרים לחייך בקלות ביעילות.


אז איך זה קשור למדיטציה?

תחשבי על מדיטציה ככלי עזר, משהו שיכול בקלות להעביר אותך בין עולמות ואת יכולה לרחף בו.

אני יכולה להעיד על עצמי שאני מתרגלת מדיטציה בקביעות מעל ל.. כמה זמן את שואלת?

לפחות מגיל.. טוב נו, המון שנים רק לא רציתי להסגיר את הגיל שלי...

כאן אפרט לך מה אני יודעת על מדיטציה ואיך היא יכולה לסייע בחיי היומיום שלך, הכל מניסיוני האישי

ושמחה לשתף אותך כי גם את יכולה להוסיף את הכלי הנפלא הזה לארגז הכלים שלך ולהעצים את עצמך במקומות שונים בחייך שאולי לא ידעת שהם קיימים. שנתחיל?


*האם כל אחת ואחד יכול לתרגל מדיטציה?

התשובה היא בהחלט כן, מדיטציה היא לכולם גם לילדים, אין הגבלת גיל.


*האם יש צורך בידע קודם בכדי לתרגל מדיטציה?

אין כל צורך מוקדם פשוט תתחברי למה שתרצי והתחילי בתרגול המדיטציה בסגנון כזה או אחר


*מדיטציה זה לא רק לרוחניקים או אנשים מסויימים, זה גם לאנשים רגילים?

רוחניקים היא הגדרה מצחיקה לאנשים ממקצועות הטיפול השונים, משום מה דבק בנו התיאור הזה שאני לגמרי בסדר איתו. בכדי לתרגל מדיטציה אפשר פשוט להתחיל אין צורך באימונים כלשהם פשוט לשים אוזניות ואת שם. לא אוהבת אוזנות? זה גם בסדררקתדאגי שתהייה לךפינה רגועה משלך עם כמה שפחות הפרעות. תרגול מדיטציה מסייע להרגעת הראש והמיינד. מסייע להצלחות בתחומים שונים בחיים ולגמרי מפחיתה חרדות.


*כמה זמן כדאי לעשות מדיטציה וכמה פעמים ביום?

השבוע שמעתי משפט זן מאוד מיוחד בקשר לזה "כמה זמן אני צריכה לתרגל מדיטציה?

לפחות 20 דקות ביום , אבל אני ממש עסוקה ממש אין לי 20 דקות. אזי במקרה שלך את צריכה לתרגל שעה. יש המגדירות את המדיטציה כאוויר לנשימה ויש כאלה שקשה להן להתחבר. כל אחת תבחר את הדרך הנכונה לה, אין כאן נכון או לא נכון ואין התחייבות לעשות משהו כי צריך.

מדיטציה עושים כי רוצים.


*האם מדיטציה מנוגדת לדת?

ככל שחקרתי את הנושא, אין שום התנגדות בדת למדיטציה. להיפך, דווקא אומרים שהרבנים הגדולים מגיעים למצבי מדיטציה גבוהים במיוחד וזאת בכדי לסייע לאנשיםולתת להם מרפא. בנוסף, כך הם יכולים לטהר את עצמם מאנרגיות לא רצויות ולהמשיך להגיע לרמות אנרגטיות גבוהות במיוחד.


*איפה הכי כדאי לתרגל מדיטציה?

תכל'ס איפה שנוח לך! בדרך כלל במדיטציות ארוכות ההמלצה היא לשכב במקום נוח. למה? כי זה מאפשר לגוף לקבל את התחושה השווה והנעימה הזאת שהוא זקוק לה, המתח בשרירים פוחת והרגשת נינוחות מתקבלת בתודעה עם הזמן. אבל מתאים לך לשבת בערסל, על ספה כייפית, זה לגמרי שלך..

לכי על זה תמצאי לך את הפינה השקטה שלך וזה המקום הכי טוב ובטוח בשבילך.


*מה השוני בין המדיטציות ולאיזו כדאי להאזין?

מדיטציות נחלקות לשניים,

הראשונה היא, מדיטציית דמיון מודרך כשמה כן היא, ישנה הדרכה איך לעשות ומה לעשות

המדיטציה השנייה, עובדת על תדרים מרגיעים במוח והיא רק מוזיקה נעימה שמסייעת לך להשיג את מה שתרצי. אני ממליצה להתחיל להאזין ולראות למה את מתחברת, אני חושבת שגם כאן זה טעם אישי

והיכולת האישית שלך להתחבר למה שאת שומעת.


*איך לבחור מדיטציה שמתאימה לי?

על זה בדיוק רציתי לדבר איתך, האינטרנט מלא במדיטציות כך שכיום יש לך בחירה מתוך שפע ענק.

אני מציעה לבחור את המדיטציה לפי מה שאת רוצה להשיג בחיים שלך.

יש מדיטציה לשפע

יש מדיטציה להעצמה אישית

מדיטציה לשינה טובה

מדיטציה לרוגע

מדיטציה לזוגיות

***כל הקישורים בסוף העמוד


המטרה במדיטציה היא מיינדסט , שינוי דפוס החשיבה הקיים וסיוע בהתפתחות האישית שלך מה שיכול לעורר במוח שלך נקודות ומקומות שלא היו פעילים קודם. כמו כן, מדיטציה עובדת על האני הלא מודע שלך ומסייעת לך לשנות את דרך החשיבה שלך, תמיד לטובה.


קחי דוגמא לשינוי, לפני כחודש הגיעה אלי מטופלת קצת נואשת. תוך כדי הטיפול היא סיפרה לי שהיא לא מצליחה להשכיר את הדירה שלה, היא רוצה לחזור להורים לתקופת הלימודים ואז לצאת שוב מבית.

התפיסה שלה הייתה שלילית מאוד לכל אורך הדרך. מי יזכיר את זה ממני ולמה דווקא עכשיו ובדיוק בתקופת הקורונה ועוד ועוד. במהלך הטיפול עבדתי איתה על משפטים טובים ופותחים שביקשתי ממנה להשתמש בהם בהמשך השבוע ובעזרתם להעצים את עצמה. לקח לי שבועיים להביא אותה למקום של שמחת חיים מחודשת, בעיקר בזכות שיתוף הפעולה מצידה שהייתה כבר בשלה לקבל את השינוי. היא התחילה להשתמש במחשבות חיוביות, סילקנו את השליליות והתחלנו תהליך. תוך כדי התהליך היא גם תרגלה כמובן מדיטציה של שחרור מתחים ורגיעה. אחרי חודש היא הצליחה להשכיר את הבית. הסיפור אמיתי לגמרי. חשבי על זה רק לרגע, כמה פעמים נתקלת במשפט "מחשבה בוראת מציאות" יש מצב שחשבת על משהו והוא באמת קרה כל כך מהר שהיית בטוחה שזה בוודאי צירוף מקרים..


רוצה טיפול במהלך הקורונה? אפשר גם טיפול אנרגטי מרחוק, עזרה והנחייה רגועה

דברי איתי, שיר קר - 052-6206662 אני פה בשבילך.

אהבת את הפוסט? שתפי אותו באהבה❤ מוזמנת לתת גם לייק 👍



שימי אוזניות ותתחילי לעוף על עצמך - בהצלחה - קישורים שווים במיוחד


מדיטצית העצמה אישית - https://www.youtube.com/watch?v=K-Rhp0DEQOg

מדיטציה לשינה טובה - https://www.youtube.com/watch?v=1ZYbU82GVz4


** כל הזכויות שמורות למפיקים בפועל ומוצגות כאן עבורך טלח**






bottom of page