top of page
חיפוש

סובלת מכאב גב? בולעת כדורים

אחת התלונות הנפוצות ביותר בעולם המערבי הן על כאבי גב, בממוצע לכל אדם עשירי כואב הגב והכאב הזה הוא אחד הגורמים הנפוצים לאובדן ימי עבודה. כמות האנשים שבולעים כדורים נגד כאבי גב בשנה היא מטורפת, כל אדם שניגש לרופא משפחה או לרופא אורטופד, מקבל סוג חזק של כדור בכדי להעביר את הכאב, אבל בפועל הבעיה לא מטופלת באמת והכאב לא עובר.. למה? בדיוק על זה רציתי לדבר איתך.

לא לכל אחד שיש כאב גב הוא נובע מדלקת, רב כאבי הגב נובעים מחוסר תנועתיות בעמוד השדרה וישיבה ממושכת. הלחץ שפועל על עמוד השדרה בישיבה, הוא גבוה הרבה יותר מאשר בהליכה או עמידה. לכן, משחה וכדורים יכולות להקל על הכאב, אבל לא לטפל לאורך זמן. ובפועל מה שקורה, אחרי שסיימת סט שלם של כדורים, הכאב לא עובר ולעיתים אף מחמיר..למה? כי הבעיה לא טופלה.

קבוצת השרירים העמוקים של הגב נתפסת מאוד, בהרבה מקרים נראה מצב של כיפוף קדימה של עמוד השדרה הנקרא "קיפוזיס" בשל ישיבה מרובה וחוסר תנועתיות בגוף גם אחרי שעות העבודה. מצד שני שרירי בית החזה השרירים הקדמיים נתפסים אף הם בשל הישיבה ואז נגרם "כאב כפול" גם בגב וגם בבית החזה.

הפתרון שלך הוא במרחק שיחת טלפון אחת – התקשרי עכשיו – 052-6206662 שיר קר

ובואי להבריא את עצמך, כי בכאב ניתן לטפל. חשוב לדעת כי התמדה בטיפולים תביא לתוצאות טובות יותר מטיפול בודד. שלחי לי ווטסאפ – https://goo.gl/feoedv הודעה לקישור https://www.shirspa.co.il/blank-4

bottom of page