top of page
חיפוש

עיסוי שמנים רוחני

לעבוד כבר כל כך הרבה שנים עם שמן זה בדיוק החג שלי, לפעמים נראה לי כאליו נולדתי בחג הזה, חלק גדול מהמקצוע שלי הוא שמן, אני אומרת חלק כי יש עוד חלקים 😃. חנוכה המון אור שמחה ורוחניות🍩 וגם שמן שמן בכל מקום. ומכאן עיסוי שמנים רוחני. מה זה עיסוי שמנים רוחני ולמי הוא מתאים?

💆‍♀️מטרתו של העיסוי שמנים רוחני, היא הזרמת הדם בגוף המטופלת. בימים עברו, היינו מאוד פעילות, מטיילות בשדות, צדות את האוכל שלנו, מכינות מדורה ועוד היינו מאוד פעילות. היום, רוב שעות היום אנחנו יושבות מול מחשב וקמות מעט מאוד, בשדות אנחנו לא מספיקות לטייל ואת הקניות אנחנו מזמינות באינטרנט. לכן חשובה הזרמת הדם מאוד.

💆‍♀️עיסוי שמנים רוחני, מסייע לחילוף החומרים שלך, ברגע שדם מוזרם בגוף, הוא מעורר את כל המערכות ותורם לניקוי טוב יותר של רעלים ופסולת.

💆‍♀️ עיסוי שמנים רוחני, הוא מהמרגיעים ביותר, מדוע? התחושה של השמן וטכניקת העיסוי, יחדיו משדרות למוח מצב של רגיעה. הקולטנים בעור, מעבירים את התחושה למוח ומסייעים לגוף להגיע למצב רוח "שאנטי".

✔ עיסוי שמנים רוחני - למי שרוצה להרגיש נינוחה ורגועה

✔ עיסוי שמנים רוחני- למי שרוצה לשפר את חילוף החומרים בגוף

✔ עיסוי שמנים רוחני- לניקוי רעלים

✔ עיסוי שמנים רוחני- להרגשה טובה יותר ועליית מצב הרוח

✔ עיסוי שמנים רוחני- לשימור ותחזוקת בריאות טובה

מה רוחני פה? אז זהו, זוכרת שאמרתי שיש עוד חלקים שאני מטפלת בהם? אז הגוף והנפש אחד הם וכל עיסוי בקליניקה שלי, תמיד יהיה מלווה בטיפול אנרגטי 🙏

אז איך נרגעים😌 - פשוט באים לעיסוי שמנים

שיר מטפלת הוליסטית - 052-6206662

שלחי לי ווטסאפ -https://goo.gl/feoedv

השאירי לי הודעה - https://www.shirspa.co.il/blank-4

bottom of page