top of page
חיפוש

תקשור רייקי והילינג - חלק שני

לקח לי קצת זמן להעלות את הפוסט השני, אבל הבטחתי לך והנה אני מקיימת. אני תמיד בעד לקיים הבטחות ואם אי אפשר אז פשוט לא להבטיח. בפוסט הקודם דיברתי על תקשור, איך מתקשרים ומה הכללים הנכונים בין מתקשרת למתוקשרת. אני מניחה שהפוסט הקודם העלה לא מעט תהיות ומחשבות. לכן אני שוב מציעה לך בכל שאלה את מוזמנת לפנות לוואטסאפ שלי ולשאול שאלות, הקישור כאן - https://goo.gl/feoedv תרגישי בנוח. אנרגיית הרייקי וההילינג המבורכת, אני מתרגשת רק לחשוב עליה כל יום אני חיה ונושמת אותה כל הזמן. לאנרגיה הזו נחשפתי לפני יותר מ 20 שנה בפעם הראשונה. מצרפת קישור לפוסט הקודם שלי על אנרגיות https://www.shirspa.co.il/post/howtochooseaspiritualchannelingguide

אני מקווה שזה לא מסגיר את הגיל שלי, טוב בכל זאת אני עדיין צעירה לפחות ככה אני מרגישה.

אז איך הכל התחיל? הייתה לי חברה שעבדנו יחד והיא בדיוק סיימה קורס כזה. אחרי חיפוש מעמיק בספריה הביתית שלי, גיליתי שיש לי משהו כמו חמישה עשר ספרים שמדברים על רוחניות, היום כבר יש לי חמישים. למרות העידן הדיגיטלי אני מאוד אוהבת לקרוא ספר בסוף היום, ההרגשה של הספר עדיין מדברת אלי.

בעצם, כל מה שתמיד קראתי היה על אנרגיות, מזלות, קלפים, הילות של אנשים. תמיד התעניינתי בנושא הרוחני, איך לזהות צבעים בהילה? (הילה היא האור האנרגטי שמקיף אותנו ועפ"י הצבעים בה ניתן לזהות את מצבו של המטופל ולטפל בו בהתאם). מה זה צ'אקרות? (מרכזי אנרגיה בגוף שניתנים לאיזון, לכל צ'אקרה מוגדר צבע משלה והיא אחראית על ריפוי שונה בגוף) ועוד. אפילו גיליתי שבמסע הראשון שלי להודו, קניתי ספר שהיה לי כבר בבית אבל החיבור אליו היה חזק יותר כשקראתי אותו שם. כן, האנרגיה הקוסמית תמיד העסיקה אותי, תמיד חשתי בה וידעתי שיום אחד אתחבר אליה. יום אחד אוכל להסביר לעצמי את כל הרגשות והתחושות האלו שחשתי עוד כילדה.

החברה הזו, הפנתה אותי לבחורה שהעבירה את הקורס. כמובן שאחרי 10 דקות נרשמתי. הייתי כל- כך נרגשת, אני זוכרת את התחושה הזו עד היום. הרגשתי שהנה משהו חדש הולך לקרות לי ואכן, כך היה.

חוויותי תחושות מטורפות, עפתי, נחתתי, צחקתי ובכיתי. כן האנרגיה הזו, מנקה אותך לחלוטין ומוציאה ממך את כל מה שתקוע שם בנפש שלך כבר שנים. אחרי כל התהליך שעברתי בעצמי, קיבלתי מהמורה אישור לטפל. הייתי כל כך מאושרת אבל לא שלמה. את הרייקי, למדתי לפי הסמלים היפניים. בכל שיעור, אחד התרגולים היו, לקחת את הסמל הנלמד לתרגל אותו בבית ואת המשמעויות שלו. אבל אני, פשוט לא התחברתי לסמלים האלו. הם לא דיברו אלי ולא הצלחתי לטפל איתם. המדריכה אמרה, שזה ייקח זמן להתחבר אליהם ושאין לי מה לדאוג. שאני ברמת רוחניות גבוהה, שהיא מרגישה את האנרגיה שלי ונתנה לי את ברכתה להתחיל לעבוד. אז התחלתי.

טיפלתי וטיפלתי בלי הסמלים. הכל עבר טוב והמטופלים היו מרוצים. אבל בתוך תוכי משהו לא היה מספק.. המשכתי לחפש שיטות רייקי נוספות שיידברו אלי. אולי יש שיטות נוספות שאני לא מכירה? משהו נוסף חייב להיות פה. אחרי תקופה של מספר שנים במקרה, או שלא במקרה אולי זו יד הגורל המכוונת? פגשתי אחרי תקופה במדריכה אחרת. בלימודי קורס פנג שוואי מעמיק מאוד (שוב טיפול באנרגיות הפעם איך לטפל בבית שלך) היא הגיעה. הגיעה המדריכה הבאה שלי, היא באה רק לתת הרצאה קטנה בקשר למשהו אחר. החיבור ביני ובינה היה מידי. היא הסבירה לי שהיא מלמדת רייקי והילינג ברוח היהדות. שאלתי מה הכוונה ברוח היהדות, יש דבר כזה? אם רק הייתה יודעת כמה זמן חיכיתי לה. אבל כמו שאומרים,

"כשהתלמיד מוכן המורה מגיע" היא כמובן חייכה, בטח שיש דבר כזה שיר. הסמלים הם סמלים שנלקחו מהיהדות ולכל סמל נופך יהודי משלו. ניחשת נכון, אחרי שבוע כבר נפתח קורס רייקי הילינג ברוח היהדות ואני כמובן הראשונה להירשם. וכאן היה הכיוונון הזה שכל כך חיכיתי לו. ההרגשה שלי בטיפול השתנתה. למדתי לעשות הגנות (הגנות הן משהו גבוה שכל מטפל צריך ללמוד בכדי לטפל באנשים) לעצמי ברוח היהדות,

למדתי להקרין את הסמלים הנכונים על המטופלים. את הסמלים היהודיים שכל כך חיכיתי להם ושהיה לי כל כך פשוט להתחבר אליהם כאילו שהם היו כאן תמיד וחיכו לרגע הנכון להגיע אלי.

את שנותיי הראשונות בקליניקה, העברתי בכלל בטיפולי תקשור רייקי והילינג קבלי. כן האנרגיות נחשבות קבליות. למה? כי הסמלים הם יהודיים מה שבעצם מאיץ לפי הקבלה את ריפויו של המטופל כי הרי כולנו מאותו הזן. העיסוי בא אחר כך. אז איך הגעתי לעיסוי מטיפולים רוחניים? זה כבר פוסט ליום אחר.

מה שבטוח, את כל הרוחניות שלי מעולם לא עזבתי. אני פה והיא פה איתי חיה ונושמת. מטופלות שלי יודעות שהטיפולים שלי משולבים ברייקי והילינג. מה לגבי התקשור? אני תמיד יודעת, אבל הוא נשאר אצלי. כמו כל הסודות שמגיעים לקליניקה שלי ולא ייצאו מכאן לעולם.

לא תמיד זה נכון להגיד למטופלת מה שאני רואה ומה שאני שומעת, היא לא יכולה תמיד להיות במצב של קליטה והכלה. לפעמים המיינד מייצר מצב של חוסר שידור, הוא רק רוצה לנוח לנשום ולהירגע. זה המקום שרייקי והילינג תמיד ייכנסו. הם מסייעים בהרגעה של הגוף, בטיפול בחרדות, עומס רגשי ונפשי.

מה שקורונה אחת עשתה בעולם הזה רייקי והילינג בהחלט יכולים לרפא.

אז מה עושים בטיפול?

הטיפול הוא אנרגטי. המטופלת שוכבת עם בגדים על המיטה, כשאני מעבירה את ידיי לאורך הגוף שלה כדי לבדוק את מצב השדות האנרגטיים שלה. בהתאם לכך, אני מבינה את מהות הטיפול ומטפלת בה במה שדורש טיפול. היא יכולה לבחור לספר לי למה הגיעה ומה היא מצפה להרגיש בסוף הטיפול והיא יכולה להחליט גם שלא. אני כמובן אלך בקצב שלה. במידה וזו פגישתנו הראשונה אני אשאיר לה את המרחב שלה ואבין שהיא עדיין חוששת לחשוף בפניי דברים מסוימים. תפקידי כמטפלת הוא לכבד כל החלטה, שתגרום לה להרגיש בנוח עם עצמה. החלטה שתרצה לקבל את הטיפול שלי בכדי שנוכל להתחיל. חשוב לי להגיד, הגישה שלי היא שונה. אני לא רואה במטופלת שלי כבובה על חוט שהיא צריכה להתנהג עפ"י כללים מסוימים שכך יתנהל הטיפול. להיפך, ככל שהמטופלת תחוש טוב יותר ונינוחה יותר הטיפול יהיה מוצלח יותר.

שאלות? יש לי וואטסאפ https://goo.gl/feoedv דברי איתי באהבה, מצפה לראותך בקרוב.

שיר מטפלת הוליסטית הקליניקה שלך לטיפולי גופנפש


זו תמונה שלי מטפלת באחד האירועים הראשונים שעבדתי בהם





bottom of page