top of page
חיפוש

תעני בכנות, מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו? ובשביל עצמך?

אצלי לקליניקה כל יום מגיעות נשים שרוצות לעשות משהו טוב עבור עצמן, מה איתך? מוזמנת.

יש מצב כזה שברגע שהחלטת להיות אמא קצת איבדת את עצמך? ההחלטה הזו הביאה ללא ספק שמחה ואושר גדול לחייך, אבל גם שינתה אותם מהקצה אל הקצה. כל אחת מכירה את הסיטואציה הזאת שבה היא מחליטה לצאת לשופינג, יש אתה רגע הזה שבו החלטת "לשרוף" את הכרטיס אשראי במובן הטוב של המילה. אבל האמת שעד שבאמת יצאת לשופינג חזרת עם מלא שקיות לילדים ובמקרה הטוב עם איזו חולצה אחת בשבילך.. למה? כי אוהבת אותם, רוצה לפנק אותם, לתת להם לפצות על משהו ועוד ועוד.

אבל מה באמת קרה, האמת שומדבר מיוחד פשוט יצאת מהבית לפנק את עצמך אבל איפשהו באמצע שכחת מעצמך ועברת אליהם. טבע אימהי, זר לא יבין זאת😉. אבל את מבינה, מבינה שחזרת הביתה והם עשו פרצופים ולא באמת אהבו את מה שהבאת ואז את שואלת את עצמך רק שאלה אחת: למה? למה לא חשבתי שוב על עצמי, למה שוב חשבתי איך לשמח אותם ולא את עצמי ועוד כל מיני סוגי למה למה למיניהם.

אז למה החלטתי להעלות את זה על הכתב? כי אני מבינה את החשיבות שלך כאמא. את הרצון האינסופי שלך לתת להגן ולשמור על ילדייך גם במחיר של עצמך. מה שלעיתים נכון ולא נכון אבל אם לומר את האמת לכל אחת יש את הנכון שלה וזה כבר עניים לפוסט אחר. אז הנה אני כאן מזמינה אותך לטפל בעצמך ולצאת מהבית ל"שופינג" עבורך בלבד בקליניקה שלי. מוזמנת באהבה לקבוע את הטיפול הבא שלך עבורך 💚

התקשרי אלי 052-6206662 שלחי לי ווטסאפ - goo.gl/feoedv אני פה בשבילך - שיר מטפלת הוליסטית




bottom of page