top of page
חיפוש

שנה טובה, מה את זוכרת מהשנה שעברה?

ואווו איזו שנה זאת הייתה, אני לא מאמינה ששוב אני יושבת בבית וכותבת את המילים האלו מעל לבלוג שלי, נכון, הייתה לי עצירה בכתיבה ודי הרבה זמן. אם את שואלת למה? אז זה היה בגלל הסגר הקודם,פסח?

היה לי המון זמן לכתוב דברים טובים ולתת הרבה מהניסיון שלי בנושאים שאני עוסקת בהם. אחרי שהסגר הסתיים, יכולתי לחזור לעבוד פשוט טיפלתי. לא יכולה להגיד בפה מלא שהשגרה חזרה, אבל לכמה חודשים בהחלט הייתה הרגשה שהיא פה אפילו לקצת ומייצרת יציבות זמנית כלשהי. היו מפגשים משפחתיים, מעט מאוד חבריים אבל בכל זאת הייתה הרגשה שהכל הולך לכיוון טוב יותר, לפחות ככה אני רציתי להרגיש מלאת תקווה כדי שאוכל להעביר את ההרגשה הזו הלאה גם למטופלות שלי. ניסיתי להבין אם המציאות הזאת היא אמיתית או שהיא מתרחשת רק בראש שלי? האמת, אין לי תשובה ברורה לכך. מה שבטוח זה שלכל אחת מאיתנו יש את המציאות שלה בראש. זה אומר שגם אני וגם את יכולות להיות ביחד באותו המקום וכל אחת מאיתנו תחווה חוויה שונה ותזכור משהו אחר ממקום האירוע. המוח מקשר את הדברים על סמך חוויות שחוויתי ולכן כל אחת חווה תחושה אחרת. למשל, הלכתי לקנות מתנה לחג עם חברה, אני זוכרת את המוכרת הנחמדה שעזרה לי למצוא את מבוקשי כמה שיותר מהר ואילו החברה זוכרת שהמוכרת הייתה חביבה אליי במיוחד ופחות אליה כשביקשה את עצתה. אז למה אני מספרת לך את כל זה?

כי אני חושבת שזה משהו שחשוב שתדעי ולמה דווקא עכשיו בשנה החדשה? אז זהו מה שגיליתי במיוחד עכשיו בתקופת הקורונה, כל אחד זוכר משהו אחר, איך התחילה הקורונה מה רצף האירועים שהיו ועוד ועוד

הנושא הזה כמו רבים אחרים גורם לוויכוחים מיותרים בין בני האדם. אני בעד להתחיל שנה ברגל ימין, למרות כל הקושי הסבל והכאב שכל אחת חווה מנקודת המבט שלה. ואם נפתח את זה זה לא ייגמר, נוכל לדבר על סגר, חל"ת, זומים, שנת לימודים הזויה, ומה לא? אבל..

יש כאן ביג אבל, אני מזמינה אותך לבחור את הצד הרגוע והשקט, הצד שייתן לך אורח רוח ושלווה הצד הטוב של השנה החדשה.

אני מאחלת לך שתתחדש עלייך שנה טובה ונפלאה

שנה של אושר ובריאת מציאות חדשה וטובה

שנה של שגשוג והצלחה

שנה של נתינה ואהבה

שנה של אור ושמחה

שנה של הגשמת חלומות

שנה של בריאות איתנה

שנת דבש ורגיעה

שתהא שנה זו טובה מקודמתה במובן הטוב של המילה


שנה נפלאה - שיר מטפלת הוליסטית





bottom of page