top of page
חיפוש

שיר את עושה עיסוי עם כפפות? דא?

באמת? זו שאלה אמיתית בתקופת הקורונה? תכל'ס זו שאלה שבחצי שנה האחרונה לא הפסקתי לשמוע ואני ממש שמחה ששאלת, אחרי רגע שנפל לי האציטון והבנתי מה בכלל היא שואלת, חשבתי לעצמי , זה מטעמי ניקיון, הבחורה הזו בלחץ ממשהו או שמסתתר שם פחד של משהו אחר.

בכל מקרה אם אני אהיה כנה עם עצמי וגם איתך כמובן, מעולם לא השתמשתי בכפפות במהלך עיסוי בקליניקה. אני בעד להגיד למטופלות שלי את האמת, למרות שלעיתים היא לא הכי נעימה אבל יקרות,

הניסיון גורם לכך שבמקום להתבייש במה שקורה פשוט להגיד.


וכשאני אומרת את האמת ייקרו אחד משני הדברים הבאים:


הראשון, מי שנאמר מולו משהו יכול להחליט אם להיעלב או לקחת את זה למקום של ביקורת בונה.

מכאן אני רק מתקדמת וצומחת. למרות, שכרגע ואין רגע כזה (תאמיני לי בדקתי) שבא לי לקבל ביקורת.

כי זה תמיד לא היום הנכון, השעה הנכונה והכלב פשוט אכל לי את המחברת. אבל, אם יצאת מהביקורת הזו מושכלת והבנתי מתוך הדברים שנאמרו לי, בלי לערב את הרגשות האישיים שלי כרגע או את המצב שאני נמצאת בו עכשיו, יצאתי נשכרת מאוד מכל הסיפור הזה. הרווח, כדאי להסתכל על כך כרווח, כולו שלי.


השני, לא אמרתי את מה שרציתי. החלטתי שאולי מה שאגיד יכול לפגוע בצד השני. מה שיכול אומנם להיות מאוד נכון, אם אבחר להתבטא בחוסר רגישות ולא ממקום שלו ונכון. כל דבר, שנאמר בחוסר רגישות ובהאשמה זה לא יכול להתקבל בטוב ע"י הצד השני (גם את זה בדקתי). למה? כי הוא פשוט ייעלב.

ברגע שהצד השני ייעלב האוזניים שלו ייהפכו לאטומות ואז פספסת את המטרה שלך והמסר לעולם לא יעבור ויגיע לאין שהיה צריך להגיע בזמן הנכון וכן הפספוס יותר גדול לפעמים. רציתי, הרגשתי לא אמרתי פספסתי נשארתי עם הרגשה של חוסר מיצוי.


חשוב לי שתביני, אני מקפידה מאוד על כללי היגיינה בקליניקה שלי, לא מתביישת ללומר ללקוחות שעיסוי עם שמן ו 90% לחות במדינת ישראל היקרה והאהובה שלנו, לא יכול ללכת ביחד . תמיד מומלץ להגיע אחרי מקלחת ולא מקלחת של זיעה. אולי נשמע מצחיק אבל ביננו, הרגשה נעימה צריכה להיות לשתינו בטיפול.

מה גם שהשמנים שאני משתמשת בהם מעולים ואני ממליצה להישאר איתם כמה שיותר על הגוף.

בכנות, מתי בפעם האחרונה הגעת עם הידיים שלך לגב ומרחת אותו בשמן?

נסכים שתינו שזה לא קורה כל יום ואולי אף אירוע נדיר אם בכלל.


את מה שכתבתי כאן בכמה שורות אני ממליצה לך ליישם בחייך הפרטיים, בעבודה, עם המשפחה הבנזוג והילדים. מוזמנת לשתף אותי ואת הפוסט הזה. לספר לי איך את חווה את זה. כי כל הוויכוחים בעצם מתחילים מחוסר הבנה בסיסי בין הצדדים והאנשים גם אם הכוונות היו טובות מלכתחילה.


לסיכום, קורונה או לא קורונה עיסוי עם כפפות מבחינתי הוא לא מגע.

במקרה שמטופלת מגיעה בלי מקלחת נמצא פתרונות יצירתיים יותר כמו עיסוי ללא שמן בכדי לשמור על נעימות הטיפול וההרגשה הטובה, קודם כל שלה.


מצרפת לכם סרטון לימי קורונה איך יכול להתבצע טיפול,

הכי חשוב תשמרי על היגיינה זו המילה הראשונה בכל המחלה הזאת, תעטי מסיכה כי זה חובה ומוקפד מאוד אצלי בטיפולים, בנוסף לכל חוקי התו הסגול שצריכים להתקיים.

מאחלת לנו שניפגש רק בשמחות ושנדע ימים טובים מאלה.

❤מוזמנת באהבה לטיפול - שיר מטפלת הוליסטית - 052-6206662 - במרחק שיחת טלפון התקשרי ☎


*קרדיט למטופלת ששלחה לי את הסרטון ולבחור שהעלה אותו*




bottom of page