top of page
חיפוש

משבר הקורונה וטיפים להישאר בחיים 😊

מה נסגר עם הקורונה הזו, לקחו את הבירה והפכו אותה לוירוס, אני בספק מי יירצה לשתות ממנה אחרי שכל זה ייגמר. היום חשבתי לעצמי, כמה זמן ייקח לי למחוק מהטלפון שלי את כמות הסרטונים והבדיחות שהועברו אלי בוואטסאפ בכל יום. אבל אני מודה שבעיתות משבר מעין אלה, כל מה שנשאר זה לחייך כמה שיותר ולצחוק הרבה, רק ככה אפשר להישאר אופטימיים.

הוירוס הזה תפס אותי לא מוכנה, לשמחתי אני לא בבידוד ולא חולה ואין לי עניין להיפגש עם אנשים שיכולים לסכן אותי. נכון שזה נשמע אולי קצת יומרני אבל זו המציאות, להידבק ולהדביק כמה שפחות.

כמו כל דבר בחיים גם המשבר הזה יעבור, השאלה מה יהיה ביום שאחרי?

כרגע אנחנו בשיגעון.. טונות של נייר טואלט, קופסאות שימורים, פסטה, אורז, טונה, חטיפים, מסיכות לפנים ולא מאלה שגורמות לך להרגיש סבבה, ילדים בבית, אתר אינטרנט שקורס כל יום ללמידה מרחוק והיסטריה תקשורתית שאינה נגמרת. השבוע קראתי מאמר של פרופסור שכתב כך, אחד הדברים הכי בעייתיים בכל הסיטואציות האלה זו הפאניקה והלחץ. זה יכול להיות גורם מסכן חיים, יותר מכל מה שקורא כאן באמת. כמישהי שמטפלת באנשים שנים רבות, אני חייבת לומר שכל מילה שלו אמיתית לחלוטין ואני מאוד מתחברת לזה. אני רואה את המטופלים שלי ואין צודק ממנו. לפעמים כל מה שקורה מסביבנו מלחיץ יותר מהגורם עצמו, במקרה שלנו כל העומס והלחץ שאת חווה, קשה לעיתים יותר מאשר לחלות בקורונה שכרגע הסיכוי לצאת ממנה גבוה יותר מאשר לחטוף התקף לב. כמובן, אם את לא בקבוצת סיכון ובריאה בסה"כ. אני חושבת שיש כאן מקום לעצירה, רגיעה, אתנחתא קלה כי בכל זאת את בבית, אומנם את אולי לא לבד אולי עם הילדים וצריכה גם לעבוד. אבל יש לך תמיד את האפשרות לעצור רגע ולהוריד את מפלס הלחץ. כן, אותו מפלס שגורר אותך לעצבנות, עומס וחוסר שקט נפשי. אז איך לעשות את זה את שואלת? זה מאוד לא מסובך:

* לקחת פסק זמן של כמה דקות עם קפה טוב, רק את והקפה שלך

* לשים מוזיקה מרגיעה ברקע, לא תאמיני איך התדרים שמשודרים שם עובדים לטובה על המוח

* לנשום והרבה - לספור עד 10 לפני שאת מרגישה שהפסים מתקרבים אלייך

* עשי משהו קטן בשביל עצמך - לפחות אחד ביום

* תהיי חיובית למרות הקושי, זה תמיד משתלם

* תגלי סלחנות קודם כל לעצמך וגם לסביבה שלך

* פעילות ספורטיבית, אפילו קצרה משחררת את המחשבות ונותנת הרגשה מעולה

* תחשבי טוב יהיה טוב, בסוף הכל יסתיים והשגרה תשוב

* הישארי רגועה כי הלחץ לא מסייע לך

רק בריאות בינתיים, צריכה חברה טלפונית לפרוק? מוזמנת - 052-6206662

שיר מטפלת הוליסטית




bottom of page