top of page
חיפוש

החופש נגמר? אל תגידי מחר, טיפים לארגון החודש

1/9 יוכרז כיום הנשימה הבינלאומי להורים... אז בואו ננשום שנייה - שאיפה נמלא את הריאות..נשיפה נוציא אויר, רגע נירגע. עכשיו את מוכנה לקרוא. איך שלא נסתכל על זה, יוני היה לחוץ אש... רצינו לדעת מה לעשות עם הילדים איך החופש יעבור, מה יהיה באוגוסט שיסתיימו הקייטנות וים של התייעצויות, קבוצות ווטסאפ ושאלות. אז זהו כל זה מאחורייך ועכשיו אפשר לנשום לרווחה בחודש הקרוב עד ששוב יגיעו החגים ועד אז יש עוד חודש שלם. אז רציתי לומר איך כדאי לנצל את הזמן הזה.

*להכין לעצמך לוח חזון - שיהיה כתוב בו מה תרצי לעשות בשנה הקרובה ומהן המטרות והיעדים אליהן תרצי להגיע. זה יעזור לך לתכנן את החיים בצורה בריאה וטובה יותר. לוח כזה מאפשר השגת יעדים ומטרות לטווח ארוך.

*לדאוג לעצמך - להכניס ללו"ז שלך גם את עצמך, מעבר לטיפולי היופי שאותן כולנו חייבות, כדי גם להתאמן לפחות פעמיים בשבוע. היום אני מורה לפילאטיס מזרן מעבירה שיעורים פרטיים וקבוצות ותוכלי לקבל ממני עצות למתיחות טובות והתנהלות נכונה של הגוף כשאת מגיעה אלי לטיפול.

*לקבוע לעצמך עיסוי - עם יד על הלב, כמה פעמים הרגשת שאת רוצה לעצור את הזמן ולטפל בעצמך? הרגשת כאבים בגוף אבל תמיד דחית את המועד..ומה קרה? המצב החמיר הכאב התגבר והתחלת לחפש במקרר במגירות ואצל החברות תרופות פלא שיעזרו לבעיה הזאת. אז תני לי לספר לך, שהבעיה אינה נפתרת מאליה ב 90% מהמקרים. אבל לפחות ב 97% מהמקרים כשאת באה אלי לטיפול את יוצאת מרוצה, שמחה ורגועה. אז בואי אני מחכה לך, שיר מטפלת הוליסטית 052-6206662 - התקשרי אלי עכשיו והזמיני טיפול טוב

שלחי לי ווטסאפ - https://goo.gl/feoedv



bottom of page