top of page
חיפוש

איך להעיר מטופלת שנרדמה?

בכל שבוע נרדמות אצלי בקליניקה לפחות 3 מטופלות ומה איתך?

לישון כמו תינוק הוא משאת נפשו של כל אחד. להוריד את העומס, לשים אותו בצד לשכוח ממנו לפחות לילה או שניים בשבוע. ללכת לישון טוב, אבל פשוט טוב. בלי הפרעות בכלל. אבל בפועל, זה לא באמת מה שקורה לך. כשאת נכנסת למיטה, הקושי להירדם ולהפוך את זה בשינה טובה הוא תוצר של עומס ולחץ יומיומי. מחשבות אינסופיות ודאגות רבות. בנוסף, גם מצב כלכלי טוב לא בהכרח מספק שינה טובה. אנשים שטסים הרבה לחו"ל במסגרת העבודה וחווים ג'ט לג, גם להם קשה להירדם בלילה. כמו גם, מי שעובד משמרות לילה מה שהופך לחלוטין את היום ללילה. הורים לילדים קטינים, מסתובבים חצי ישנים במהלך היום ולא מצליחים להשלים את כמות שעות השינה הדרושה להם כדי לחזור לשגרה. ידוע שמבוגרים צריכים לישון בין 6-8 שעות בלילה, אבל אם זה היה המצב כולם היו מאושרים, נכון?

ובכל זאת, למה תורמת לך שינה טובה?

* יכולת הריכוז שלך עולה באופן היסטרי

* בהירות מחשבתית

* ביצוע משימות בצורה הטובה ביותר

* משפרת את הזיכרון

* תורמת לפחות "נפילות מתח" בצהריים

* ערנות ומיקוד רב יותר במהלך היום

בכל יום אני פוגשת באנשים עם הפרעות שינה. בעיקר נשים, שלא מצליחות לתת לעצמן מנוחה מעומס הרגע שבו הן נמצאות. ואז קורה הדבר הבא, מטופלת קובעת טיפול שהיא מחכה לו מאוד וכשהיא מגיעה היא מתמסרת מאוד עד שהיא נרדמת על המיטה. אני כמטפלת מאוד שמחה בשבילה על היכולת להירגע ולנוח. ומאושרת עוד יותר שהצלחתי להביא אותה למצב הזה. מה שאומר שהטיפול הצליח. יש שקט שמתרחש בגוף שלה והיא יכולה פשוט לנוח.

ובכל זאת.. איך אני מעירה מטופלת שנרדמה? האמת שבדרך כלל אני לא. אני נותנת לה לפחות עוד 10 דקות לנוח עם עצמה, לחוש את החוויה המרגיעה ולתת לטיפול להשפיע עליה. ומה עם עברו כבר 20 דקות, והטיפול הבא כבר בדרך? היא עדיין יכולה להתארגן ולצאת ואני אספיק גם לטיפול הבא בלי עיכובים.

אז כשאת באמת צריכה טיפול טוב, מטפלת שתכיל אותך, שלא תחשוב רק מתי הטיפול מסתיים וכמה מהר היא רוצה שתצאי מהקליניקה כי תיכף יש עוד לקוחות, התקשרי אלי 052-6206662 - שיר מטפלת הוליסטית

שלחי לי ווטסאפ - https://goo.gl/feoedv





bottom of page