top of page
חיפוש

איך תוכלי להתקדם בחייך כשמגדל בבל מעלייך?

השבוע נכנסה אלי לקליניקה מטופלת שסיפרה לי שהיא מרגישה שיש עליה "מגדל בבל" רציני ביותר שהיא סוחבת אותו כל יום מעל לראשה.. תהיתי אם היא קראה את זה בפוסט הקודם שלי או שהיא אכן מרגישה ככה. אבל לא שאלתי אותה. בכל מקרה וכמו תמיד קיבלתי את פניה בחיוך ושמחתי שמצאה זמן לעצמה להגיע אלי לקליניקה ולטפל בעצמה. אבל הייתי חייבת לשאול.. למה התכוונת שאת אומרת מגדל בבל? הרי כולנו יודעים שלא הייתה שם חגיגה ענקית, השפות התערבבו ואנשים התבלבלו. אולי בכל זאת יש משהו שאני לא יודעת אבל איך אני באמת יכולה? תכל'ס לא באמת הייתי שם, הכל שמועות. ואני אוהבת לשמוע את המקור.

בכל זאת, שאלתי אותה מה קרה? ולמה היא מרגישה ככה? היא כמובן "שפכה את ליבה לפני.."

מה היה שם ? המון.. מה אני יכולה לספר לך? מעט מאוד מבלי לחשוף את זהותה של המטופלת שלי, כמובן שזה בהסכמתה ולכן אני מרשה לעצמי לשתף גם אותך. אז מה גילינו היא ואני בטיפול?

גילינו שאת הרוב אנחנו יודעות, שכולנו פחות או יותר באותה הסירה, שהקושי היומיומי אינו נותן שקט וגם לא מדלג על אף אחת. שאם יש לך עזרה מההורים / חברים / משפחה התברכת. את יכולה להיות טיפונת יותר חופשיה בחייך ומתפנה לך אולי שעה נוספת בשבוע. שאם תסתכלי על חודש זה המון. המון זמן לעצמך. השאלה היא מה את עושה עם השעה הזאת ואיך את לוקחת את הזמן שקיבלת במתנה, למקום שבו תרגישי שטוב לך. תרגישי שנוח לך ושאת רגועה ונינוחה. אני מדברת הרבה על שקט נפשי, מדיטציה, רוגע, שלווה ועוד הרבה מהמשפחה הזאת. הסיבה לכך היא שבכל האנשים שמגיעים אלי לקליניקה ומכל המקצועות שהם עובדים בהם לכולם יש כנראה את אותה השאיפה. שאיפה לשקט נפשי. לשינה טובה ורגועה ולחיים שקטים. רובם ככולם לא מחפשים "דרמות" מיותרות כולם רוצים לחיות בשלום עם המשפחה ובני הזוג שלהם. לשמוח במה שיש ובעיקר להיות בריאים ולהרגיש טוב. ביג אבל בעניין הזה, לא מצליחים. הראש טרוד במחשבות שלא מצליחים שחרר, נכנסים למיטה ובמקום לנסות לישון חושבים וחושבים בלי סוף, חצי לילה הלך אבל השינה לא הגיעה. למחרת שוב עייפות כרונית שמצטברת לגלגל חוזר. אז מה צריך לעשות? שמחה ששאלת והנה כמה אופציות נכונות עבורך, מציעה לך לקחת רק מה שטוב לך ועובד לך:

  • להיכנס חצי שעה קודם למיטה

  • להתחיל במחשבות טובות וחיוביות על היום הזה

  • לנשום נשימות עמוקות לפחות 10 במספר, זה משפיע על המוח ועל ההתכווננות לשינה

  • מוזיקה מרגיעה תמיד עוזרת. איזו? כזו שאת מתחברת אליה את יכולה להיכנס לקישור ולבחור מכאן

  • לקרוא ספר, לא תאמיני איך ספר משפר את יכולת השינה שלך

  • טלויזיה? מחקרים אחרונים מראים כי טלויזיה מסייעת להרבה אנשים לישון. למרות שסבורים כי היא הכלי הכי פחות נכון לשינה, יש אנשים שמצליחים לישון איתה מצוין

קחי את הטיפים שלי איתך, נסי אותם. מוזמנת לשתף אותי איך זה עובד לך. אני פה בשבילך.

מוסיפה ואומרת, טיפול של מגע אחת לשבוע הוכח כיעיל ביותר לפתרון של הרגעת המיינד. תוך כדי טיפול המוח נרגע, והגוף חוזר לעצמו. מוזמנת לנסות בעצמך בקליניקה שלי.

בטיפולים שלי אני משלבת אנרגיות טובות שמסייעות לך להגיע לשקט הנפשי הנכסף.

מוזמנת באהבה - שיר מטפלת הוליסטית 052-6206662

שלחי לי וואטסאפ - https://goo.gl/feoedv






bottom of page