top of page
חיפוש

כל יום יש לך הזדמנות להשתפר, האומנם?

יואו כמה זמן לא מצאתי זמן לכתוב משהו בבלוג שלי, האם הזמן הוא רק תרוץ? הבלוג שכל כך טיפחתי והצלחתי בזכותו להגיע לכל כך הרבה אנשים ופשוט לגעת בהם מעבר למסך. אבל גם לי כמו לכל אחת יש תקופות עמוסות מאוד שהבלוג למרות שהוא הדבר האהוב עלי, גם הוא לפעמים נדחק לו לפינה, נכון שזו לא התוכנית שלי אבל לפעמים התוכניות שלנו משתנות. כל הזמן בסדרי העדיפויות משתנים. סדרי עדיפויות הם משהו שאת חלקו אני בוחרת אבל אני מאמינה ממה שאני חווה בזמן האחרון, שרובם נכפים עלי כמצב נתון, האם זה נכון לי להאמין ככה? האם זה באמת מצב נתון? כמה אני יכולה לשנות את זה באמת? עכשיו זה כאילו שהיקום אומר לי, זה המצב עכשיו עם זה את צריכה להתמודד עוד מכשול עוד מהמורה עוד בעיה שנקלעתי אליה בדרך, אבל זה עלייך, את צריכה לחיות עם מצב חדש כרגע וזה מה יש. זה מה יש ועם זה ננצח זה מה שלימדו אותי כשהייתי קטנה ועם זה הלכתי כל החיים. שאיפות הן חובה בלקסיקון שלי והן תמיד מקדמות אותי צעד אחד קדימה ולעיתים אפילו שניים. היכולת להבין את הסביבה ולקרוא אותה נכון בלי להניח הנחות של מה קורה ולפרשן דברים שלא בהכרח נכונים, אבל נכונים מנקודת מבט שלי לא יקדמו אותי למטרה. אז מה היא מטרה בכלל? בואי נדבר על זה רגע, מטרה היא המקום שבו את מוכנה לשים את רוב הקלפים שלך בכדי לנצח. למה אני אומרת את הרוב? כי תמיד אנחנו משאירים לעצמנו מרווח ביטחון כלשהו ונחמד שיש עוד כמה קלפים בצד שבמקרה לא נפסיד את כולם. זה בהחלט משפר את ההרגשה של לא לצאת פרייארית. יחד עם זאת, במידה לא תשימי את כל הקלפים שלך על המטרה אולי בסופו של דבר תביני שהמטרה שלך לא כזו חשובה כי בעצם לא הסכמת להיכנס אליה בכל הכוח. כל יום כמו בכל יום יש לך את האפשרות להשתפר ולהתקדם. כל יום הוא הזדמנות חדשה להתחיל מחדש. לחדש את המחשבות שלך, של מה שרצית להשיג אתמול ואולי זה לא הצליח עד הסוף, אולי חסר לך עוד מאמץ קטן ואת שם. אבל מה שונה מאתמול להיום? המון. כל יום הוא התחלה חדשה, הזדמנות חדשה לעוף על עצמך ולעשות שוב את ההכי טוב שלך, בכדי שזה יצליח. אבל מה זה ההכי טוב שלך? הכל בעיני המתבונן. לאחת ההכי טוב זה מה שהוא יכול הגבול העליון מבחינתך, הקצה. לכל אחת יש גבול עליון משלה וקצה שונה. מימוש הפוטנציאל שלך לעולם לא נעלם הוא תמיד קיים ואפשר למצוא אותו אם את רק רוצה ומוכנה לשים עליו את כל הקלפים באמת. מה אני רוצה להגיד לך? מוטיבציה היא שם המשחק. כל יום שעובר אינו חוזר. נצלי את הרגע את המומנט ואף פעם אל תתייאשי על אתמול פשוט תשמחי על היום.

הנה כמה דברים יפים נפלאים שכדאי לך לאמץ:

  • לקום בבוקר ולהגיד תודה

  • לחייך כל הזמן - גם כשקשה

  • תמיד למצוא את הדברים הטובים שבך ולהעצים אותם

  • למצוא את הדברים הטובים באחרים ולהודות עליהם

  • להבין שבחיים יש תקופות רבות ומגוונות חלקן טובות יותר חלקן טובות פחות עם כולן צריך להתמודד

  • ללמוד מכל דבר שקורה לך ולהעצים את עצמך מהחוויה הזו

זכרי כל יום הוא הזדמנות, אל תתני לה לחמוק ממך, אל תשקעי בדברים הרעים שקורים לך, חפשי תמיד את הדברים הטובים והנכונים שעוזרים לך להתקדם ולא את אלה שמשאירים אותך מאחור, כי משם קשה הרבה יותר להתקדם הלאה. ואת הרי חכמה ומוכשרת, אחת שיודעת לזהות את הסביבה ואת מה שקורה. שינויים לא קורים סתם, הם דורשים ממך נחישות והתמדה יומיומית המון כוח ואנרגיה ובעיקר לצאת מאזור הנוחות שלך ולעבור למקום אחר, מה זה המקום הזה? זה בדרך כלל מקום אחר, מקום חדש שאת לא מכירה. ובגלל שאת לא מכירה, אותו את לא בטוחה שאת רוצה להגיע אליו כי מה יותר נוח מלהישאר במקום הנוח הקל והמוכר שלך? מה יותר טוב, מלא לעשות כלום כדי להתקדם ואז להתעורר יום אחד ולהבין שהחיים עברו מהר ולא הספקת לעשות את מה שאת רוצה באמת? שהיו לך המון חלומות מגירה, שדחית ודחית עד שאפילו שכחת מהן? אני רוצה להגיד לך שמניסיוני כמטפלת המגירה הזו לעולם לא נסגרה בטריקה, היא גם לא נסגרה עד הסוף והיא תצוץ ותיפתח לך כל הזמן בפנים. בסוף יגיע הזמן שתרצי לפתוח אותה, תרצי לפתוח אותה כדי להגשים את החלום הגדול שלך ואז תשאלי, האם הייתי באמת צריכה לחכות חיים שלמים בשביל זה? האם פספסתי את הרכבת? האם אני לא מבוגרת מדי עכשיו? אולי זה התאים לפני 20 שנה?

אני פה בשביל לעזור לך לא לפספס עוד יום אחד בחייך בכדי להתקדם בהם. בשביל שתצליחי וכמה שיותר. רוצה להתקדם אבל לא יודעת איך? מרגישה תקועה? יש לי המון דרכים לסייע לך בנושא הזה

דברי איתי - שיר קר - מאמנת אישית - קאוצ'רית


.



bottom of page