top of page
חיפוש

עץ הצרות - שיר מטפלת הוליסטית

ט"ו בשבט חג הנטיעות – בסוף קוצרים את מה שנוטעים

היום מצאתי לנכון לשתף אותך בסיפור עם ישן – הוא נקרא עץ הצרות.

עץ הצרות הוא סיפור על אדם שהיה לו יום לא מוצלח בעבודה, בסוף היום כשרצה לנסוע הביתה לסיים את היום היה לו תקר בגלגל. חבר שיצא אף הוא באותו הזמן מהעבודה הציע לו טרמפ לביתו. בשל השעה המאוחרת החליט שמוטב לו להצטרף לנסיעה מאשר לנסות להחליף גלגל. כשהגיעו לביתו, הודה לחברו על הטרמפ והציע לו להיכנס לאכול משהו. בשביל הכניסה היה עץ מרשים ורגע לפני שנכנסו הבחין הבחור שחברו מלטף את העץ. הם נכנסו שתו משהו התחממו קצת ונפרדו שלום. אבל רגע לפני עצר הבחור על מפתן דלתו ושאל אותו: מה העניין עם העץ? לא יכולתי שלא לשים לב לתנועת ידך טרם נכנסנו לביתך. ענה האיש, זהו עץ הצרות שלי. בלילה כשאני חוזר מהעבודה אני תולה עליו את צרותי וכך אני יכול לישון בשקט. בבוקר כשאני מתעורר נקודת המבט שלי משתנה, המחשבה יותר בהירה ואני יכול לקבל החלטה בצורה מושכלת יותר.

אם נרצה או לא ברגע שמשחררים משהו מהמיינד, אפשר לבחון אותו בצורה נבונה יותר ולהגיע למסקנות ברורות ממקום נקי יותר. מוגש באהבה - שיר מטפלת הוליסטית – מטפלת ברייקי הילינג ותקשור

לסיפור הזה נחשפתי לראשונה לפני המון שנים, הוא מלא בכל טוב של הבנות גבוהות שכל אחד מאיתנו יכול ליישם. ממליצה בחום לעשות עץ כזה ולשתף את המשפחה שלך.

bottom of page