top of page
חיפוש

"זה בראש של וזה רק נדמה לך"

היום בבוקר נזכרתי בשיר הזה, זוכרת את השיר של אריק איינשטיין הדגול ז"ל "זה בראש שלך וזה רק נדמה לך".. כן הוא עלה לי סתם פתאום אבל בעולם שלי אין מקריות ואין סתם פתאום. אז איך זה מתקשר לחשיבה חיובית?

המוח שלנו הוא האיבר החזק בגוף, בואי נשים לרגע את כל השרירים שאנחנו מפתחות כל הזמן בכדי להיות חזקות. המוח הוא זה שנותן את הפקודה הוא מחליט והוא יעזור או לא יעזור לשדר את הפקודה הזו החוצה.

אז בראש שלנו מסתובבות אלפי מחשבות ביום. בכדי שנהייה במקום טוב מצליח ומשגשג צריך פשוט לחשוב מחשבות טובות. עד כאן הכל טוב ויפה ובטוח שמעת את זה לא מעט פעמים בחייך. "את נמצאת היכן שהמחשבות שלך נמצאות ודאגי לכך שהן יהיו במקום טוב" אמיתי לגמרי. אבל זה לא תמיד קל, נכון מאוד. זה נראה בלתי אפשרי גם נכון מאוד. אבל מה עם אלה שכן מצליחות פשוט לשחרר את הראש ולחשוב חיובי?

הכנתי לך כמה טיפים שיעזרו לך :

1 - הכיני רשימת משאלות, רשימה כזאת שאת מתכננת לך לעתיד הקרוב תקראי אותה כל יום ואפילו מספר פעמים ביום. מה זה עושה? זה עוזר לך לכוון את הדברים למקום הנכון לך למקום שאת רוצה להימצא בו ובנוסף, זה לא נותן לך "ליפול" למקומות שאת אינך צריכה להימצא בהם.

2 - חישבי בכל בוקר על הדברים הטובים בחייך, אני בטוחה שלא הכל מושלם כי אין מושלם, אבל אני סבורה שתמצאי לפחות 5 דברים טובים. כשתמצאי אותם תודי עליהם בפנייך ובפני היקום, זו הנקודה בה תגלי שזה הרבה יותר מושלם ממה שחשבת עד כה ותוכלי לעבור את היום בשמחה.

3 - נשימה, תרגלי מספר נשימות ביום. כווני לדברים טובים והזמיני את הטוב לחייך. כי זו המהות של החיים שלך, להרגיש טוב ולחיות טוב כל השאר כבר יגיע. הנשימה מאפשרת לעצור רגע להסתכל על דברים אחרת ולהגיע לפתרונות הנכונים לך.

אז כמו שאריק שר - "זה בראש לך להתחיל" בחשיבה חיובית - בהצלחה

מוגש באהבה - שיר מטפלת הוליסטית - מדריכה לחשיבה חיובית טיפולים המשלבים - רייקי - הילינג - ותקשור

לשיחת ייעוץ - שיר 052-6206662 השאירי פרטים - https://www.shirspa.co.il/blank-4

bottom of page