שיר מטפלת הוליסטית

כל אחת רוצה להגיע לפסגה, גם את יכולה..

עודכן ב: 2 נוב 2021

הי, אז לקח לי קצת זמן לחזור לכתיבה שלי אבל אני יכולה להגיד לך שאני מאוד אוהבת לכתוב, יש לי המון ערך לתת לך ואני אשמח שתצטרפי לבלוג שלי ותישארי מעודכנת בתכנים בריאים וטובים שיכולים לתמוך בך ולסייע לך להעביר את החיים על הכדור ביתר אופטימיות וכיוון למטרות טובות בחייך.

אני יודעת שאת יכולה ואני מאמינה בך, זה כל מה שאת צריכה בכדי להצליח

היום, בחרתי לדבר איתך על הפסגה

מהי פסגה בעצם?

מתי אפשר לכבוש אותה?

ואיך תדעי שאת כבר שם?

אז בואי נתחיל, פסגה היא בעצם המקום שכל אחת שואפת אליו, לכל אחת מאיתנו יש חלום ילדות. מה אני רוצה לעשות כשאהיה גדולה, איך ייראו החיים שלי בגיל כה וכזה, איך תראה שמלת החתונה שלי, כמה ילדים אני רוצה שיהיו לי, האם אני בכלל רוצה ילדים. מי הבנזוג שאיתו אני רוצה לבלות את שארית חיי, היכן אני רוצה לגור, בעיר בכפר על גבעה, באי נידח, במרכז תל אביב ועוד ועוד. כל אחת חולמת את החלום הייחודי שלה ומכוונת אליו מדי יום ביומו. לאחת שהחלום שלה לא התגשם או לא צלח חווה פעמים רבות

נקודת שבירה שבה הרבה דברים מתחילים להתפורר מסביב. החיים מתחילים להיראות אחרת והוויב מסביב לחלומות שלך נדחק לאיזו מגירה שבמקרה הטוב תיפתח בקרוב ובמקרה הפחות טוב לא תיפתח לעד.

הפסגה היא כאשר את מגשימה את הרוב הגדול של חלומותייך, ואני מתכוונת לכך שיותר מ 80% ממה שהצבת לעצמך הגיע. יחד עם זאת נהנית מהדרך ומהעשייה שלך. כל מה שקרה עד עכשיו את מביטה עליו במבט לאחור ושמחה על מה שעשית ויצרת בעמל רב, יכול להיות שזה בא לך גם בקלות - אשרייך.

הפסגה שהצבת לעצמך היא יעד, כל יעד שתציבי לעצמך תוכלי לכבוש כל זמן שתהיי ממוקדת מטרה ותעשי צעדים לקראתו מדי יום ביומו. בסופו של דבר יגיע היום הגדול שלך שבו תוכלי לצעוד בגאווה ליעד שלך ולהיות מאושרת שאת מגשימה אותו. אז תדעי שאת כבר שם והווייז הפנימי שלך יאמר לך היעד נמצא בכף ידך. שיחקת אותה בענק ואת מוכנה להמשיך ולהתקדם ליעד הבא שלך.

אז נכון, זה נשמע אולי רחוק ממך, ואת לא בטוחה שזה יכול לקרות ולמה דווקא לך הרי ניסית וניסית ותמיד מישה לפנייך התקדמה בעבודה והצליחה יותר ממך.. תירוצים יש לכל אחת. תירוצים הם אחד המניעים הטובים ביותר ל"למה לא לעשות" למה אני לא מצליחה למה אחרות יכולות ואני לא. אין זה קשור לכסף או מעמד חברתי אם זה מה שאת חושבת. הצלחה היא נטו דבקות במטרה והרצון לכבוש את הפסגה בכל מחיר. בלי הנחות, בלי לעצור, בלי לוותר ישר למטרה. שנסתכל על האנשים המצליחים בעולם ונקרא קצת על קורות חייהם נבין שהם לעולם לא ויתרו. ה"לא" שהם קיבלו מהעולם רק עזר להם להתקדם הלאה ולרצות יותר לכבוש את הפסגה שלהם. אז מה מפריד בינך ובינם? הרצון והיעד.

אולי הגעת לפסגה ששאפת אליה ואת חוששת שהיא לא נכונה לך.. אין פסגה שהיא לא נכונה. כל אחת בחייה מכוונת למקומות אחרים, כל אחת רוצה לכבוש פסגה אחרת, לאחת זו זוגיות, לאחת להיכנס כושר, לאחת קידום בעבודה, לאחת להיות מאושרת, לאחת להחליף מקום עבודה, לאחת תקשורת עם הילדים,

לאחת תקשורת בעבודה. כל אחת מהמקום שלה ומה שבוער בה.

יחד עם זאת, דבר אחד בטוח ואני מבטיחה לך, שלך יש שאיפות ורצונות משל עצמך. זה מה שמיוחד בך כל כך, לפחות משהו אחד שתמיד רצית להגשים. אולי היעד הזה קרוב ואולי הוא מתחיל להישכח ולכן אני פה בכדי לעזור לך לכבוש את היעד הבא שלך. מה השיטה שלי? אני מזמינה אותך לעשרה מפגשי אימון אישי שיתקיימו בקליניקה שלי כרגע במחיר מצחיק של 50 ש"ח למפגש. נשב יחד ועם הכלים שיש ברשותי ושיתוף הפעולה שלך נוכל לכבוש לפחות פסגה אחת. אחת שאת ממש רוצה. כי את מחליטה מה הכי נכון לך. אני פה בשביל לכוון אותך. מציעה לך לקחת את ההזדמנות הזו בשתי ידיים כי מגיע לך. בואי להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי. דברי איתי - שיר מטפלת הוליסטית