שיר מטפלת הוליסטית

מוכנה להשקיע בכדי למנוע את הויכוח הבא שלך?

עודכן ב: מאי 6

דמייני לרגע את היום שלך, הכל עובר חלק, רגוע. מחמישה ויכוחי בוקר במקסימום יש רק אחד?

איך המציאות הזאת נראית לך? את יכולה להרגיש אותה? את רוצה לחיות אותה?

כמה את מוכנה להשקיע בכדי למנוע את הויכוח הבא שלך? אבל באמת?

התמונה שצירפתי לפוסט על משקפי מציאות מדומה היא יותר מסתם תמונה, היא הזמנה עבורך לדעת שיש עוד אפשרות. כן, תמיד יש עוד אחת כזאת יש עוד משקפיים / משקפת "יו ניים איט" בשביל לראות את מה שקורה בחיים. תמיד נראה לך שאת צודקת ואף אחד לא מבין אותך? כל זה גורם לך להתווכח עוד ועוד, לטפס גבוה יותר ולהתעקש ולהתעקש? אני רוצה לספר לך שאפשר גם לחיות אחרת.. באמת? כן אבל ממש!

בקליניקה שלי יש שיטה שתציל אותך מהויכוח הבא שלך. השאלה אם את רוצה להיות צודקת?

אז רק מה שאת אומרת זה מה שקובע? בשינוי גישה את יכולה לחיות בטוב עם הסביבה שלך.

ובמיוחד עם עצמך. בשמחה באהבה וכמובן מתוך חיוך והבנה ולהרגיש טוב מאוד.

תכלס, יש אנשים שהעבודה שלהם זה להתווכח. ישנם גם אנשים שנקלעים לויכוחים יומיומיים ואינסופיים. האם זה האופי שלהם כמו שנהוג לחשוב? ממש לא. ויכוח נוצר כאשר כל צד רוצה "לנצח" כאשר כל אחד רואה רק את העמדה שלו, בטוח שהוא צודק בה וממעט לפתוח את הראש בשביל להבין שיש צד נוסף. כמו המשפט הזה, לכל מטבע יש שני צדדים.. אכן כן. יש דברים כמו זה שאי אפשר להתווכח איתם כי לכל מטבע באמת יש שני צדדים. אז מה בעצם קורה לך? את מרגישה שיש לך ויכוחים עם הבנזוג שלך? אולי בעבודה? אולי גם עם הילדים? אולי בכלל עם שכנה? ואולי עם ההורים? ויכוחים לא קורים סתם. הם יכולים להיות חלק מהשגרה ומעצבנים במיוחד. הרעיון המסתתר מאוחר הגישה, שאני רוצה להביא כאן בפנייך הוא: שיש רק צד אחד לשינוי והצד הזה הוא שלך. כן, ממש ככה. את זו שמחליטה איך להתנהג, בפעם הבאה כלפי הויכוח שנקלעת אליו. את מחליטה, איך הוא יתנהל ואת גם מחליטה איך לצאת ממנו מחוזקת בלי להיפגע. הכל אפשרי, אני מבטיחה לך. אז איך עושים את זה?

בשיטת ה - nlp בה אני עוסקת בשנים האחרונות בטיפולים משולבים בקליניקה שלי, יש טכניקה מאוד קלה ונוחה שתתאים לך לעבור את השינוי ומהר. אין צורך בידע מוקדם מראש. את פשוט צריכה להחליט, שאת רוצה להפסיק להתווכח ולעבור לצד הבטוח, לצד של ניהול הדברים בחייך. לחיות חיים אחרים של רוגע ושלווה, כן זה אפשרי. ממש לשים את משקפי המציאות מדומה, רק שהפעם זו תהייה המציאות שלך. החיים האמיתיים שלך. כל מה שאי פעם חשבת שצריך לעבור בו ויכוח יכול ללכת לך עכשיו בקלי קלות. אני מבטיחה לך, שיש עוד משקפיים שעוד לא הסתכלת דרכם, יש עוד המון דרכים לצלוח ויכוחים מוצלחים. בסופו של דבר, ברגע שיש לך את הכלים לכך, את תרגישי איך השינוי הקטן שעשית בעצמך, משפיע מאוד על כל הסביבה שלך. איך הכל משתנה ויוצר לך מציאות חדשה. המטופלות שמגיעות מדווחות על שינויים מרחיקי לכת, ברמת הסביבה, ברמת ההתנהגות וכמובן בחיוך הגדול שחזר להן לפנים. רוצה לשמוע עוד והתביישת לשאול? זה בסדר, במיוחד בשביל זה אני פה. קחי אחריות על החיים שלך ובואי לחיות טוב יותר. מגיע לך לחיות באושר, בשמחה וגם בלי ויכוחים בכלל. זה אפשרי!

נעים מאוד, אני שיר nlp master וקאוצ'רית אישית - מובילה אנשים לתהליכי שינוי ומודעות עצמית

מטפלת בשיטת nlp ודימיון מודרך לשחרור קונפליקטים פנימיים וחיצוניים. לקשר טוב עם עצמך והסביבה. טיפול כזה, מועיל לך בכדי לקדם את עצמך בחיים. לתת לעצמך את השקט הנפשי שאת צריכה בימים אלה במיוחד. לפרוק את מה שאת צריכה במקום הנכון לך במקום להתעצבן על הסביבה. פשוט להיות ברגיעה ושלווה, פשוט לראות את הדברים ממקום אחר. מקום טוב ובריא יותר עבורך.

#שנדעימיםטוביםיותר

#שירמטפלתהוליסטית #כפריונה #טיפוליםאנרגטיים 

                                                                                  #nlpmaster #nlpcouching #nlpmastertrainer     

אני פה בשבילך, קחי אחריות לחייך - דברי איתי🙌

כי מגיע לך כל הטוב הזה להשקיע בעצמך

*תוכלי לשלוח לי הודעה כאן https://wa.me/972526206662

כמה את מוכנה להשקיע בכדי למנוע את הויכוח הבא ש שלך?