עכשיו תתחילו לחשוב חיובי

מחשבות שליליות מקצרות את החיים

השבוע קראתי כתבה שזה מדעי שמחשבות שליליות מקצרות את תוחלת החיים שלנו לא משנה בכמה זמן.. אבל הי לקצר את החיים ורק ממחשבות שליליות? האם יצא לך לחשוב רגע כמה דברים עשיתם בעשר השנים

האחרונות כמה זמן לקח לכם להשיג את מה שהשגתם .. ופתאום בום מישהו אומר לך שהוא רוצה "לחתוך" לך שנים מהחיים רק כי אתה חושב שלילי.. לא נראה קצת מוגזם? ובכל זאת אני בעד מחשבות חיוביות אני מודה שהמציאות גם לי גורמת לעיתים ללכת לכיוון השלילי, יש בה משהו כזה שמושך אותך בצורה לא מודעת לכיוון הזה.. הרגשה שזה לא עומד להסתדר, פחד נוראי ממשהו.. מזרים אל התת מודע שלנו מחשבות שאינן בריאות לנו.

אז מה כן לעשות? "החלפות" כן פשוט בכל פעם שעולה לי מחשבה שאינה נכונה ואינה תורמת לי, אני אחליף אותה במחשבה בריאה למשל.. מחר יש לי פגישה חשובה, אני פוחדת לאחר, אני פוחדת להיכשל..כל אלא נכונים במודע ועוברים באופן ישיר לתת המודע שיעבוד בלילה וייצר יותר חרדות ולחצים. אז אני מתחילה להביא לעצמי מחשבות טובות.. מחר יש לי פגישה חשובה, התכוננתי אליה ולכן אני אצליח בה מאוד, אני מתכווננת לקום בזמן, אני בטוח אגיע כמה דקות קודם להתארגן בזמן.

כל מחשבה שלילית ניתנת להחלפה במחשבה חיובית.. תחשבו על זה..

במקום למלא את עצמי בשלילי אני בקלות יכולה למלא את עצמי בחיובי, נכון שזה דורש אימון כמו כל דבר בחיים ומה שנכון הוא להתחיל כבר היום להכניס לחייכם משפטים חיוביים בכל דבר שתעשו, לברך על מה שיש וליהנות.

שיהיה לך יום קסום מלא במחשבות חיוביות, שיר מטפלת הוליסטית